וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוצאה של אולגה לנסקי לא נחשבת לשיא ישראלי

24.1.2015 / 22:15

לנסקי תצטרך להמתין עוד קצת לפני שתשבור את השיא הישראלי: התוצאה שלה הבוקר 7.48 שניות ב-60 מטר לא תוכר כשיא ישראלי מכיוון שבמקצוע הזה נחשבות ריצות באולם בלבד, והתחרות נערכה באצטדיון

אולגה לנסקי אצנית ישראלית. טיבור יגר,
זה רק עניין של זמן, אבל היא תיאלץ להמתין עוד קצת. לנסקי/טיבור יגר

אולגה לנסקי אמנם נראית מצוין בקאמבק שלה שאותה החלה בשבוע שעבר, אבל הערב (שבת) מתברר כי התוצאה שקבעה הבוקר בריצה ל-60 מטר, 7.48 שניות, לא תוכר כשיא ישראלי כפי שנדמה היה תחילה, אלא תיחשב לתוצאה הטובה ביותר של אתלט ישראלי במקצוע הזה. לנסקי הופיעה בתחרות מטרה שנערכה בראשון לציון והצליחה לקזז את השיא האישי שלה במאית, אבל כעת עולה כי התוצאה הזו לא תהווה שיא ישראלי שכן היא לא נקבעה באולם.

היות ובישראל לא מקיימים תחרויות אתלטיקה באולמות, אלא באצטדיונים בלבד, התוצאה המצוינת של לנסקי אינה נחשבת לשיא ישראלי, אך היא בכל זאת מהווה קריטריון לאליפות אירופה באולם שתתקיים בתחילת חודש מרץ בפראג שבצ'כיה. בסיומה של הריצה אמרה לנסקי: "היה חשוב לי מאוד לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה באולמות. כרגע זו תהיה תחרות המטרה שלי. אני שמחה שאוכל להתכונן ביסודיות לאליפות אירופה באולם. אצא למספר תחרויות אולם באירופה בתקופה הקרובה על מנת להגיע מוכנה לאליפות בפראג". לנסקי, שלא ידעה שהתוצאה שלה אינה מהווה שיא ישראלי, אמרה עוד: "זה תמיד כיף לשפר את השיא הישראלי, והכי כיף לעשות את זה באצטדיון הביתי".

כזכור, שיא ישראלי אחר של לנסקי כבר נפסל לפני למעלה מחצי שנה, אך מסיבה אחרת לחלוטין. האצנית הצעירה אמנם קבעה זמן של 11.42 שניות וניפצה תחילה את השיא של אסתר רוט שחמורוב שהחזיק מעמד 42 שנה, אבל לא התייצבה לבדיקת הסמים שנערכה לה, ועל כן השיא נשלל ממנה והיא הושעתה עד לסוף שנת 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully