וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו התנצל על ההרחקה, ניימאר: "שינינו את הגישה שלנו"

כריסטיאנו רונאלדו התנצל אחרי האדום שקיבל מול קורדובה: "זו פעולה ללא מחשבה". ההערכה: בגלל דו"ח השופט הוא לא יפספס את הדרבי. כוכב ברצלונה אחרי הצמד מול אלצ'ה: "עם גישה ויכולת כזו אי אפשר להפסיד"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד סופג כרטיס אדום. GettyImages
שפשף את הסמל של אליפות העולם. רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו איבד היום (שבת) את קור הרוח, כשהורחק במהלך משחקה של ריאל מדריד. אומנם הבלאנקוס הצליחו לנצח בשיניים את קורדובה (1:2) ולחזור מפיגור, אבל גולת הכותרת הייתה הכרטיס האדום של כדורגלן השנה, שבעט באדימר בצורה אלימה וספג אדום. לאחר מכן רונאלדו הביע חרטה על המעשה: "אני מתנצל בפני כולם, ובמיוחד בפני אדימר, על הפעולה חסרת המחשבה שעשיתי היום במשחק".

אבל האמת היא שרונאלדו יכול היה להיות מורחק לפני כן: שתי דקות לפני ההרחקה הוא שלח אגרוף לראשו של קרספו מקורדובה, ולמזלו השופט לא ראה את הפעולה, אבל גם עליה הוא ראוי היה לספוג אדום. CR7 יצא מהמגרש לקול שריקות הבוז של אוהדי קורודובה, וניגב בהפגנתיות את הסמל בחולצתו מהזכייה של ריאל באליפות העולם לקבוצות.

רונאלדו יחמיץ בוודאות את המשחק בשבוע הבא מול ריאל סוסיאדד. אם יורחק ליותר ממשחק אחד, הוא יחמיץ את המשחקים מול סביליה (4 בפברואר) ולאחר מכן אולי את אתלטיקו מדריד (7 בפברואר). עם זאת, השופט ציין רק עבירה ללא כדור ולא כתב על פעולה אלימה, ולכן ההערכה היא שרונאלדו יורחק רק לשני משחקים.

קרלו אנצ'לוטי אמר ש"אני לא יכול לשפוט, לא ראיתי מה היה שם". על היכולת של קבוצתו: "קורדובה שיחקה טוב על מתפרצות. הדשא היה גרוע ולא ישר, אבל עדיין הצלחנו לכבוש פעמיים. לא אהבתי את היכולת במחצית הראשונה, וזה הכעיס אותי. אבל כדי לקחת אליפות צריך לנצח משחקים כאלה".

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
אצלו הכל טוב. ליאו מסי/רויטרס

ובינתיים, אצל היריבה המושבעת של ריאל הכל הולך חלק כרגע. ברצלונה ממשיכה להרשים מאז ההפסד האומלל מול סוסיאדד והערב מחצה את אלצ'ה 0:6 והשלימה 15 שערים מולה ב-16 ימים. ליאו מסי וניימאר כיכבו עם צמדים והמשיכו את שיתוף הפעולה הפורה ביניהם. ג'רארד פיקה ופדרו הוסיפו.

לואיס אנריקה, שהיה על סף פיטורים רק לפני פחות מחודש, אמר אחרי ניצחון קבוצתו: "זה היה מגרש שקשה לשחק בו. לא היה קל להבקיע את השער הראשון, אבל לאחר מכן הסכר נפרץ. הקבוצה נראית טוב. השילוב בין השחקנים היה טוב למרות הרוטציות בהרכב".

ניימאר, שהציג יכולת נהדרת, דיבר על השיפור בקבוצה מאז אותו הפסד מול סוסיאדד: "פשוט שינינו את הגישה שלנו. עם הגישה הזו והמשחק שלנו פשוט קשה להפסיד. הם פתחו חזק את המשחק, אלצ'ה קבוצה טובה, אבל אנחנו נתנו משחק נהדר".

על העונה הטובה שלו אמר הברזילאי: "אני מאוד שמח על העונה שאני נותן ומקווה להמשיך להשתפר. אנחנו חייבים להמשיך את הקצב הזה כי הקבוצות ממדריד מנצחות. את המנוחה נשאיר לאחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully