וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי השיגה את התוצאה הטובה ביותר ב-60 מטר, פרנקל חזרה

24.1.2015 / 12:47

האצנית הצעירה ששבה בשבוע שעבר לפעילות אחרי ההשעייה קיזזה מאית מהשיא הישראלי שבו החזיקה וקבעה 7.48 שניות בראשון לציון. דניאל פרנקל חזרה אחרי שנתיים עם 1.68 מטר

אולגה לנסקי אצנית ישראלית. טיבור יגר,
שיהיו רק דברים טובים. לנסקי/טיבור יגר

אולגה לנסקי הוכיחה גם הבוקר (שבת) שהיא נמצאת בכושר פנטסטי עם סיום תקופת ההשעייה שלה, ובתחרות מטרה שנערכה בראשון לציון היא הצליחה לקבוע את התוצאה הטובה ביותר לאתלט ישראלי ב-60 מטר (לא אולימפי) כאשר היא קיזזה במאית את השיא הקודם בו החזיקה, וקבעה 7.48 שניות. התוצאה הזו מהווה קריטריון לאליפות אירופה באולם.

מדובר בתחרות השנייה של האצנית הצעירה אחרי שבדיוק לפני שבוע היא קבעה 7.52 שניות ואותתה שהיא בדרך הנכונה, זאת שבעה חודשים אחרי שספגה השעייה בעקבות אי התייצבותה לבדיקת הסמים אחרי שבירת השיא ל-100 מטר.

כעת מעניין יהיה לראות כיצד לנסקי תתמודד עם הדבר האמיתי, אליפות אירופה בעוד מספר שבועות. לנסקי אמרה לאחר התחרות: "היה חשוב לי מאוד לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה באולמות. כרגע זו תהיה תחרות המטרה שלי. אני שמחה שאוכל להתכונן ביסודיות לאליפות אירופה באולם. אצא למספר תחרויות אולם באירופה בתקופה הקרובה על מנת להגיע מוכנה לאליפות בפראג. תמיד כיף לשפר את השיא הישראלי, והכי כיף לעשות את זה באצטדיון הביתי".

מי שסיימה במקום השני בתחרות היא יפעת זליקוביץ', שקבעה 7.73 שניות, שיפור של שש מאיות משיאה מהמוקדמות ובארבע עשיריות את שיאה האישי ערב התחרות. דיאנה וייסמן, אלופת ישראל ב-200 מטר, קבעה 7.75 ושיפרה אף היא את שיאה האישי בשמונה מאיות מהמוקדמות בשתי עשיריות משיאה ערב התחרות.

אצל הגברים, אמרי פרסיאדו סיים ראשון עם שיא אישי של 6.85, רק עשירית מהקריטריון לאליפות אירופה באולם. עבור אלוף ישראל מדובר בהישג המהווה שיפור של 13 מאיות לשיאו מהשבוע שעבר. ההפתעה הנעימה בתחרות היה אמיר חמידולין שסיים שני בתוצאה 6.88 שניות. דונלד סנפורד ניסה לשפר גם היום את שיאו ב-300 מטר, אך הפעם עם 33.17 הוא היה קרוב שלוש מאיות בלבד מהשוואת שיאו.

דניאל פרנקל קופצת לגובה. טיבור יגר,
הייתה קרובה לחצות 1.71. פרנקל/טיבור יגר

בקפיצה לגובה, קיבלנו קאמבק מרגש של דניאל פרנקל שחזרה אחרי שנתיים של היעדרות בגלל קרע ברצועות. שיאנית ישראל הסתפקה ב-1.68 מטר, מה שאומר שעוד מחכה לה דרך ארוכה כדי לחזור למחוזות שאותן הרגילה אותנו בתקופה שבה הייתה בריאה. פרנקל עברה גבוה מאוד מעל הרף ב-1.71, אבל נפלה עליו בגלל ניתור מוקדם מדי וסיימה מעט מאוכזבת. מי שניצחה בתחרות היא ירדן דליהו עם 1.71 מטר (שיפור של ס"מ אחד לשיאה).

בגברים, צור ליברמן קבע שיא אישי בקפיצה לגובה, 2.16, תוצאה שמהווה קריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23. התוצאה הזו מכניסה את ליברמן למקום העשירי ברשימת קופצי הגובה בכל הזמנים בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צור ליברמן קופץ לגובה. טיבור יגר,
תוצאה טובה. צור ליברמן/טיבור יגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully