וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הרצליה רוצה לשבור את נאחס ירושלים

24.1.2015 / 12:13

הפועל ירושלים תנסה לחזור אל המקום השני בטבלה, לפחות עד הדרבי התל אביבי, כשתארח את הקבוצה של מולי קצורין (19:45, ספורט 5), שלא ניצחה בבירה כבר 22 משחקים

שחקן הפועל ירושלים טייוון מקי. קובי אליהו
ירושלים חייבת להעלות רמה. מקי/קובי אליהו

המחזור ה-17 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח הפועל ירושלים את בני הרצליה (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: דודי רומנו, דן ילון וניר מאירסון). שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בהרצליה, וירושלים, אז עוד בלתי מנוצחת, הביסה את הרצליה 62:93, אחרי שכבר במחצית הוליכה ב-24 הפרש. הניצחון האחרון של בני הרצליה בירושלים הושג במשחק מספר 4 של סדרת רבע גמר הפלייאוף בעונת 2003/4, כש-30 נקודות של מרכוס מוריס עזרו ללבנים לנצח 82:98. מאז שיחקה הרצליה, ובגלגולה הקודם כבני השרון 16 פעמים נגד ירושלים במלחה, בליגה, גביע המדינה וגביע ווינר והפסידה את כל המשחקים, ובנוסף הפסידה עוד 6 פעמים במלחה נגד קבוצות אחרות בגביע ווינר. כעת היא תקווה שבארנה ייפתח לה חשבון חדש וטוב יותר.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק לאחר התבוסה שספגה בידי מכבי תל אביב במחזור הקודם. הקבוצה של דני פרנקו ירדה אל המקום השלישי בטבלה, כשהיא יודעת שאם ינצחו את הרצליה ו הצהובים ינצחו את הפועל תל אביב בדרבי, היא תוכל לחזור אל המקום השני כבר אחרי מחזור אחד. בירושלים דווקא היו מרוצים מדקות רבות בהפסד ביד אליהו, כשהם מאמינים שנגד הרצליה הסיטואציה תהיה שונה והם יוכלו לחזור לדרך הניצחונות. מי שצפוי לחזור להתלבש במדי הקבוצה הוא בר טימור, שנפצע לפני למעלה מחודש, במשחק האחרון ביורוקאפ נגד ריטאס וילנה. דרווין קיצ'ן ימשיך להעדר.

בבני הרצליה התרחקו משמעותית בשבועיים האחרונים מהתחתית הבוערת עם ניצחונות יפים על הפועל אילת בחוץ ועל עירוני נהריה בבית. בקבוצה היו מרוצים מהיכולת ההגנתית, במיוחד ברבע האחרון, נגד נהריה, כשעצרו את הקבוצה היריבה על 71 נקודות, ובכך השוו את השיא החיובי שלהם בקטגוריה זו העונה. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מההשתלבות של ג'וליאן רייט, שקלע 27 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים במשחק האחרון, וגם מדרון וושינגטון שמוסיף מימד של הגנה ואתלטיות, אם כי עדיין רחוק מכושר שיא. כדי לנצח בירושלים תצטרך הרצליה את יובל נעימי בשיאו, שכן נעימי בניצחונות החוץ של הקבוצה העונה קלע 17.7 נקודות, לעומת 5.2 נקודות בלבד בהפסדי החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully