וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס סילבה: "זו הזדמנות של פעם בחיים, חלום שהתגשם"

היהלום החדש שריאל מדריד רכשה תמורת 14 מיליון יורו מתכונן למעבר לברנבאו: "אני מודה לקרוזיירו שהתחשבה ברצונות שלי. התקופה בקבוצה שינתה את חיי והתארים כאן חשובים לי מאוד"

לוקאס סילבה שחקן קרוזיירו. Pedro Vilela, GettyImages
מגיע לברנבאו. לוקאס סילבה/GettyImages, Pedro Vilela

יממה בלבד לאחר שהציגה את היהלום הנורבגי בן ה-16, מרטין אודגארד, הודיעה בליל אמש (שישי) אלופת אירופה ריאל מדריד על רכש מבטיח נוסף: לוקאס סילבה.

הקשר המרכזי בן ה-21 מצטרף לבלאנקוס מקרוזיירו, במדיה כיכב בשנים האחרונות. במאזנו עד היום שלוש הופעות בנבחרת ברזיל עד גיל 20 וארבע בנבחרת עד גיל 21 והוא נחשב לכישרון מבטיח מאוד. על פי הדיווחים, העסקה עלתה לריאל 14 מיליון יורו והשחקן חתם על חוזה לחמש וחצי שנים, עד סיום עונת 2019/20.

סילבה זכה עם קרוזיירו באליפות הליגה הבכירה בברזיל פעמיים, ב-2013 וב-2014 ובשנה שעברה גם זכה עם הקבוצה במינייראו. הוא נבחר לקשר האחורי הטוב בליגה בעונה החולפת. עם הנבחרת הצעירה זכה בטורניר טולון היוקרתי בשנה שעברה.

לאחר החתימה בריאל אמר השחקן: "זו הזדמנות של פעם בחיים, חלום שהתגשם. אני מודה לקרוזיירו שהתחשבה ברצונות שלי ומאושר מאוד להגיע לריאל. קרוזיירו שינתה את חיי ודרכה כל העולם הכיר אותי וראה את היכולות שלי, האישיות שלי והתרומה לקבוצה. התארים שהשגתי כאן חשובים לי מאוד".

מיטב הביצועים של לוקאס סילבה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully