וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "הקהל שילם כסף טוב, ניסיתי לבדר אותו קצת"

הישראלי הסביר את הרגע המשעשע, בו התחנן בפני נדאל שייתן לו לנצח פעם אחת: "לא רציתי שהקהל יילך הביתה אחרי 45 דקות". הספרדי פרגן: "דודי יריב עיקש, קשה לשמור על אותה רמה כל הזמן"

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
הקהל באוסטרליה יזכור אותו בחיבה. סלע/AP

דודי סלע הודח היום (שישי) מאליפות אוסטרליה, לאחר שהפפסיד 6:1, 6:0, 7:5 לרפאל נדאל בסיבוב השלישי. הישראלי, שפגש את השור הספרדי לראשונה בקריירה, התקשה מאוד בשתי המערכות הראשונות, ושילם על חולשתו בפתיחה במשחק כולו, למרות התעוררות ופייט מרשים במערכה השלישית. סלע קיווה כי יוכל לנצל את תשישותו ומצבו הפיזי הרעוע של נדאל, אך הספרדי נראה חד וכשיר אולי בדרך לשחזור ההישג מהפעמיים הקודמות בהן השתתף באליפות: העפלה לגמר.

על אף ההפסד, סלע היה אמון על הרגע המשעשע של המשחק. זה קרה בפיגור 6:1, 4:0, כשחבט כדור נפלא שלדעתו נחת על הקו. נדאל ערער על החלטת השופט, ובהילוך החוזר ניתן היה לראות בבירור כי הכדור היה בחוץ. הישראלי הנואש חייך, הניף ידיו באוויר, וסימן לנדאל את הספרה 1, כאילו כדי לשאול: "לא תיתן לי לנצח אפילו פעם אחת?" הקהל מחא כפיים, נדאל חייך, והמשיך להציג טניס אדיר.

"הקהל שילם כסף טוב ולא רציתי לתת להם ללכת הביתה אחרי 45 דקות", אמר סלע על הרגע בו העיר את אלפי האוהדים האוסטרלים. "ניסיתי לעשות משהו, ניסיתי לבדר אותם".

"בשתי המערכות הראשונות שיחקתי כמו שצריך, עשיתי יותר מדי טעויות במערכה השלישית, אבל בסך הכל אני חושב שאני צריך להיות מרוצה מהתצוגה שלי היום", אמר נדאל בסיום. "קשה לשמור על אותה רמה כל הזמן, בטח כשמשחקים מול יריב קשה ועיקש כמו דודי. המשחק הקודם שלי היה אחד מהרגעים הקשים שלי על המגרש. היה לי הרבה מזל. אי אפשר להשוות את המשחק הזה למשחק שהיה שלשום. היום שיחקתי הרבה יותר טוב".

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully