וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל: "גרשון לא נמצא? אולי יהיו קצת פחות בדיחות הפעם"

23.1.2015 / 11:04

פורוורד מכבי תל אביב התבדח על רקע היעדרו של עוזר המאמן ממשחק החוץ אצל ז'לגיריס (19:45, ישיר באתר), וסימן את המשחק כקריטי: "את זה חייבים לנצח, נצטרךף לעצור את אנדרסון, אבל לא רק"

בריאן רנדל, מכבי תל אביב. קובי אליהו
פחות בדיחות. רנדל/קובי אליהו

מכבי תל אביב תערוך הבוקר אימון קליל בליטא לקראת המשחק מול ז'לגיריס קובנה (שישי, 19:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט). במכבי מרוצים משני ניצחונותיה האחרונים, מול ברצלונה והפועל ירושלים. עם זאת, הצהובים מדגישים כי כדי לעלות לשלב הבא ממקום טוב, יש להשיג ניצחונות חוץ - כשהמשחק מול קובנה מסומן כחשוב ביותר. המאמן גיא גודס ביקש מהשחקנים להיזהר מריבאונד ההגנה של הליטאים, ביקש את עצירתו של ג'יימס אנדרסון, והזהיר מהחדירות של הליטאים והוצאת הכדור לשלשות.

בריאן רנדל נשמע דרוך לקראת המשחק: "ניגש למשחק בגישה של משחק בו אנחנו חייבים לנצח. נשחק חזק, זו הגישה שאנו נוקטים בכל משחק אליו אנחנו מגיעים. לא משנה באיזה כושר משחק הם, הם יבואו להילחם, כל קבוצה היא מסוכנת, הם אגרסיביים ומשחקים טוב בבית".

רנדל הוסיף: "ג'יימס אנדרסון הוא שחקן טוב, אבל זה לא שחקן אחד, ויש שם עוד שחקנים טובים. צריך לשחק קבוצתי, נוציא את תוכנית המשחק שלנו בצורה הכי טובה שניתן".

לנסיעה לא הצטרף עוזר המאמן פיני גרשון, שבמועדון הוסבר כי התבקש ידי רופאיו להישאר בארץ. על כך אמר רנדל: "איך זה ישפיע שפיני לא מצטרף? אני לא יודע. אבל מה שכן, אולי יהיו פחות בדיחות בנסיעה הזאת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully