וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי: "לא טיפלתי בכדורים". בליצ'יק: "נדהמתי לשמוע על הסיפור"

22.1.2015 / 23:57

הקוורטרבק והמאמן של ניו אינגלנד דיברו לראשונה מאז התפוצצה פרשת הכדורים הלא מנופחים. בריידי סיפר שאף אחד מהליגה עוד לא פנה אליו במסגרת החקירה, בליצ'יק: "אין לי הסבר למה שקרה"

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. Maddie Meyer, GettyImages
מכחיש כל קשר. בליצ'יק/GettyImages, Maddie Meyer

לראשונה מאז התפוצצה פרשת "הכדורים הלא מנופחים" עלה היום (חמישי) ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד, אל הדוכן במסיבת העיתונאים השבועית וסיפק את ההצהרה שלו בנוגע לפרשה.

"נדהמתי לשמוע על הסיפור ביום שני בבוקר. עד לאותו רגע לא שמעתי כלום על זה", פתח בליצ'יק את דבריו, "אני חושב שבשלושת הימים האחרונים למדתי יותר ודיברתי יותר על תהליך ניפוח הכדורים מאשר ידעתי עליו בכל 40 השנים בהן אני מאמן בליגה הזו".

מסיבת העיתונאים ערכה 11 דקות והוקדשה כולה לנושא הכדורים. הסופרבול יחכה. "אין לי שום הסבר למה שקרה", ענה בליצ'יק לשאלות העיתונאים, "אמרתי לכם את כל מה שאני יודע. לכל אורך קריירת האימון שלי, מעולם לא דיברתי עם שחקן או עם מישהו מהצוות על לחץ האוויר בכדורים. הם נבדקים ומאושרים על ידי הליגה לפני כל משחק ואנחנו משחקים עם מה שאנחנו מקבלים. זה כל מה שאי פעם חשבתי עליו בנושא הזה".

בהמשך, בליצ'יק אמר דברים שהתפרשו לאחר מסיבת העיתונאים ככאלה שעלולים להכניס את טום בריידי לקלחת: "כולנו יודעים שלקוורטרבקים ולבועטים יש העדפות מסוימות לגבי הכדורים. הם יודעים על זה הרבה יותר ממה שאני יודע והרבה יותר רגישים לעניין הזה ממני. אני שומע אותם מדברים על זה מדי פעם, אבל אני וגם הם יכולים להעיד שאני אף פעם לא מתערב בעניינים האלה. ההעדפות האישיות של טום לגבי כדורי פוטבול הן משהו שהוא יכול לדבר עליו הרבה יותר טוב ממני".

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Charlie Riedel, AP
בריידי טוען שגם הוא לא מעורב/AP, Charlie Riedel

כמה שעות אחרי בליצ'יק, בריידי הגיע למסיבת עיתונאים משלו, שהוקדמה ממחר לאור האירועים: "לא טיפלתי בכדורים בשום דרך", פתח הקוורטרבק את דבריו.

בריידי המשיך: "אני מרגיש שתמיד שיחקתי במסגרת החוקים, אף פעם לא הפרתי אותם ואף פעם לא אעשה זאת. כמו כל אחד אחר, גם אני הייתי מופתע כששמעתי ביום שני בבוקר על מה שקרה. אני לא רוצה שאף אחד יטפל בכדורי המשחק. אני לא אוהב את העובדה שהסיפור הזה לוקח חלק מההישג שלנו כקבוצה, אבל זה נושא חשוב ובגלל זה אני כאן. אני אוהב את הכדורים כמו שהם, זה נותן אחיזה מושלמת. היושר של המשחק נמצא מעל הכול וכולנו מנסים להבין מה קרה כאן. אני מרגיש שניצחנו את המשחק בצורה הוגנת". בריידי גם הוסיף שאיש מהליגה לא פנה אליו בנוגע לחקירת המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully