וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את עפולה, כפר סבא התגברה על ראשון לציון

גל צרויה כבש צמד בדקות 30 ו-36 והזהובים ניצחו 1:2 ושמרו על טווח ביטחון בפסגה. כפר סבא גברה על הקבוצה מעיר היין 0:1 והבטיחה שבוע נוסף במקום השני. שער 12 העונה לרן יצחק

גל צרויה שחקן בני יהודה. מגד גוזני
שני שערים, שלוש נקודות. צרויה/מגד גוזני

המחזור ה-21 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד עמד משחק הצמרת בו בני יהודה גברה על הפועל עפולה 1:2 ללא בעיות מיוחדות. הפועל כפר סבא הבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום השני עם 0:1 על הפועל ראשון לציון. בתחתית, עירוני טבריה והפועל נצרת עילית עדיין במאבקי הישרדות.

seperator
שחקן הפועל ראשון לציון, ניר נחום. מגד גוזני
החמיץ פנדל. ניר נחום/מגד גוזני

בני יהודה - הפועל עפולה 1:2

הקבוצה הלוהטת של יוסי אבוקסיס שוב ניצחה ושוב הראתה שהיא גדולה על הליגה הלאומית. בני יהודה שלטה במגרש משריקת הפתיחה ובדקה ה-30 עלתה ליתרון. אסי בלדוט העלה כדור חופשי לרחבה, אביב חדד נגח וגל צרויה דחק מקרוב. 0:1 לזהובים. שש דקות חלפו וזה כבר 0:2. נס זמיר העלה לרחבה וצרויה - שוב הוא - נגח פנימה. השער התשיעי של החלוץ העונה. במחצית השנייה עפולה השתפרה מעט, נתנאל גולדמן הצליח רק לצמק בתוספת הזמן.

הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 0:1

שער בודד של רן יצחק בדקה ה-60 - הכיבוש ה-12 שלו העונה - העניק לכפר סבא שלוש נקודות והבטיח לה את המקום השני לפחות שבוע אחד נוסף. ניר נחום החמיץ פנדל בדקה ה-54 וראשון לציון ירדה מנוצחת בפעם השלישית ברציפות. כפר סבא מוכנה ומזומנת למשחק הגביע נגד הפועל תל אביב באמצע השבוע.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם רן יצחק. מגד גוזני
חגיגות בשרון. רן יצחק והחברים/מגד גוזני

עירוני טבריה - מכבי יבנה 1:1

נקודה מאכזבת לשתי הקבוצות, שעדיין נמצאות במשבר. טבריה עדיין ללא ניצחון מאז אמצע נובמבר (10 משחקי ליגה), יבנה לפחות קטעה את רצף ההפסדים שעמד על ארבעה. לירון אלימלך העלה את הקבוצה המקומית ליתרון בדקה ה-45, אבל היא נשארה ב-10 שחקנים אחרי שתאיה באבלולה הורחק בדקה ה-54. תשע דקות לאחר מכן יוסי אופיר איזן וחתם את תוצאת המשחק.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אחי נצרת 1:2

בית"ר תל אביב רמלה ניצחה למרות ששיחקה 41 דקות ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של וויליאם נג'ובו, למרות שעידו אקסברד התייצב מול ההגנה המחוררת שלה כשהוא בכושר פנטסטי. דידייה קונגביה (6) ואורי מגבו (58) כבשו עבור הקבוצה של סלובודן דראפיץ', סביטי ליפנייה רק השווה זמנית (39). בית"ר עם שלוש נקודות יקרות במסגרת מאבקי התחתית.

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 1:1

מפגש של מגמות הפוכות באצטדיון גרין הסתיים ללא הכרעה. ערן מלכין העלה את נצרת עילית ליתרון מפתיע בדקה ה-13, אבל איסומעילה לינגאנה השווה בדקה ה-32. הפועל נצרת עילית לא ניצחה מאז ה-8 בדצמבר, הפועל רמת גן לא הפסידה מאותו יום - הסטטיסטטיקה הזו נשמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully