וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין אודגארד הוצג בריאל מדריד: "חלום שהתגשם. לא מרגיש לחץ"

ילד הפלא הנורבגי, בסך הכול בן 16 ו-36 ימים, הוצג כרכש החדש של הבלאנקוס וירוויח לא פחות מ-105 אלף יורו לשבוע: "הגעתי למועדון הטוב בעולם, ריאל גרמה לי להרגיש בבית". ברצלונה ניסתה לטרפד את העסקה? וגם: למה רונאלדו התחפש להומלס באמצע הרחוב?

מרטין אודגור  שחקן ריאל מדריד (משמאל) עם אמיליו בוטרגניו. GettyImages
יפלד הפלא עם העייט. מרטין אודגארד לצד אמיליו בוטרגניו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו וכל היתר, פנו דרך. היום (חמישי) זה יומו הגדול של מרטין אודגארד. ילד הפלא הנורבגי, שהיה על הכוונת של כל המועדונים הבכירים באירופה, בחר בסופו של דבר בריאל מדריד וחתם אמש באופן רשמי על החוזה.

הסכום ששילמה אלופת אירופה לסטרומגודסט הנורבגית לא פורסם, אך במדריד טענו כי היריבה המושבעת ברצלונה ניסתה לטרפד ברגע האחרון את המהלך ולנסות לבצע מחטף "נוסח ניימאר". זה לא צלח, וכך הוצג היום אודגארד בן ה-16 (ו-36 ימים) באופן רשמי כשחקן הבלאנקוס. הוא ירוויח, אגב, כ-105 אלף יורו לשבוע (שהם כמעט חצי מיליון שקל).

מרטין אודגארד עבר באופן רשמי לריאל מדריד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אודגארד עם החברים החדשים רונאלדו וראמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנורבגיה כמובן יצאו מגדרם בעקבות המעבר של הכוכב הצעיר לקבוצה הטובה בעולם. עיתון "ספורטן" אפילו התגאה בתמונה בלעדית מהמפגש הראשון של אודגארד עם רונאלדו וסרחיו ראמוס, בביקור הקודם שלו במדריד, כשהיה בן 15.

אודגארד אמר במסיבת העיתונאים: "זה חלום שהתגשם. זה לא ייאמן ומדהים שאני חלק מהמועדון הטוב בעולם. זה כבוד גדול. אני לא מרגיש איזשהו לחץ. אם אנצ'לוטי ירצה להשתמש בי בקבוצה הבוגרת, אני אשמח מאוד. אם לא, אשחק בקבוצת המילואים וגם כך אהיה שמח".

כשנשאל מדוע העדיף את ריאל על פני יצר ההצעות, השיב: "בחרנו במדריד כי פה יש לי את הסיכוי הטוב ביותר להתפתח ככדורגלן. ההצעה של ריאל הייתה הטובה ביותר, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת התנאים מסביב. הייתה גם הצעה מברצלונה, אבל ריאל גרמה לי להרגיש בבית. המטרה שלי היא להפוך לשחקן הטוב ביותר שאני יכול להיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו: רונאלדו התחפש להומלס ונתן מתנה לילד אוהד הקבוצה

מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מחשב מה יעשה עם כל הכסף? מרטין אודגארד במסיבת העיתונאים/GettyImages
מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יתחיל בקבוצת המילואים? מרטין אודגארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully