וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל ברוסיה: "היורשת של קורניקובה" התמוטטה ומתה במפתיע

ויולטה דגטיאריובה בת ה-23 שזכתה לכינוי המחמיא בשל יופיה התמוטטה באחד האימונים והסעירה את עולם הטניס. וגם: ההערה הסקסיסטית של שדר הטלוויזיה ליוג'יני בושאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתה בטרם עת. דגטיארבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרגדיה בטניס הרוסי: ויולטה דגטיאריובה, הטניסאית היפהפיה בת ה-23 מתה אתמול (רביעי) באופן פתאומי מהתקף לב. דגטיאריובה, שדורגה במקום ה-1,084 בעולם, זכתה לכינוי "אנה קורניקובה הבאה" בשל יופיה ומותה הותיר בהלם את עולם הטניס. דגטיארבה דורגה בשיאה במקום ה-947 בעולם למרות גילה הצעירה. רגע השיא בקריירה שלה היה ההגעה לרבע גמר טורניר ה-ITF בטורקיה.

יופיה של דגטיאריובה העניק לה מעמד של סלבריטי ברוסיה ועזר לה להיות אחת הטניסאיות הרווחיות ביותר למרות דירוגה הנמוך. דגטיאריובה התמוטטה באחד האימונים שלה בשל כשל לבבי והנסיבות הברורות של מותה עדיין נחקרות.

הטניסאית הקנדית ג'ני בושאר. GettyImages
למה ביקשו ממנה להסתובב? בושאר/GettyImages

ובינתיים, בטורניר הגראנד סלאם באוסטרליה מתעסקים בפרשה סקסיסטית שבה היתה מעורבת יוג'יני בושאר, הטניסאית הקנדית הצעירה. לאחר הניצחון שלה על קיקי ברטנס ההולנדי, בושארד ערכה ראיון לאיאן כהן מערוץ 7 והתבקשה על ידו להסתובב. "אני לא יודעת, בחור מבוגר מבקש ממני להסתובב. זה היה מצחיק". כך אמרה בושאר לאחר התקרית שתוייגה כסקסיסטית.

השדר ביקש מבושאר להסתובב בעקבות הערה שזרקה הקנדית על הלבוש של סרינה וויליאמס. בושאר נענתה להצעה, אך נראתה נבוכה מאוד לאחר מכן וזכתה לתשואות הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully