וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "מכבי אשדוד קבוצה נחמדה וטובה מדי. יש הרבה עבודה"

22.1.2015 / 15:19

המאמן הוותיק הוצג כמאמנה של סוגרת הטבלה והציב מטרות: "נעשה הכל כדי להישאר בליגה, אבל נצטרך להיות הרבה יותר אגרסיביים". אורלנד: "מתחילים דרך חדשה".

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חיכינו, ציפינו ואתמול זה קרה: צביקה שרף המאמן הוותיק שחגג בדצמבר האחרון את יום הולדתו ה-63 מונה למאמן מכבי אשדוד והיום (חמישי) ערך מסע"ת ראשונה לרגל התפקיד החדש. שרף, שהגיע להציל מירידה את מכבי ראשון לציון בעונה שעברה אחרי פיטוריו של מתן חרוש, ינסה לעשות את אותו הדבר בקבוצה מעיר הנמל הדרומית, שפתחה את העונה בצורה רעה עם מאזן 13:3. טרנס וויליאמס, שחקן החיזוק שהוחתם בקבוצה נחת בארץ וערך אימון ראשון עם חבריו.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד. קובי אליהו
שיהיה בהצלחה. צביקה שרף/קובי אליהו

צביקה שרף פתח ואמר במסע"ת: "אני איש כדורסל שאוהב לאמן. זה דבר שאני מחובר אליו מגיל 14. המצב של הקבוצה מבחינת הישגים ידוע. המטרה היא לעשות כל מה שאפשר כדי שהקבוצה תישאר בליגה. זו משימה לא פשוטה אבל אפשרית".

"התחלתי את העבודה אתמול בלילה. יש פה הרבה עבודה לעשות. הקבוצה היא קבוצה נחמדה מדי, טובה מדי וכדי לנסות להשיג את המטרה שהצבנו לעצמו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים, יותר רעים ויותר מחוברים לגישה והמטרה. אין זמן יותר למתנות ואין זמן לפאשלות כי הליגה בורחת. אנחנו צריכים לתת 150 אחוז בכל משחק כדי לנסות לנצח ולהשיג את הניצחונות שצריכים כדי להישאר בליגה. את כל הנושאים האחרים אנחנו שמים בצד. אני רוצה ומאמן שתהיה קבוצה מחוייבת. צריך לשנות את הגישה ולהפסיק להיות נחמדים".

"אני מחוייב תמיד לעבודה שלי ומרגע שלקחתי את הקבוצה אז אני עושה את כל מה שאני צריך כדי לתרום ואני אתרום את חלקי. אני יודע שיש דברים שלא הספקתי לעשות ואותם אני אנסה לעשות בימים הקרובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד עם ג'יימס נונאלי. קובי אליהו
העביר אימון ראשון. צביקה שרף/קובי אליהו

המאמן התייחס למשחק הבא מול נהריה ועל שחקן הרכש החדש טרנס וויליאמס: "המשחק בנהריה מאוד חשוב וכל עוד אפשר מבחינה מתמטית להישאר אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים. ראיתי את השחקן החדש כשהגעתי. השחקן בקושי 36 שעות בארץ. לא הסתכלתי רק עליו אימון שלם ואני לא חורץ את דינו של אף אחד. בנושא ההתנהלות שלו כולם יודעים ואי אפשר להחביא את זה. ניקח את זה בחשבון ואנחנו נטפל במה שצריך".

לגבי חיזוק אפשרי: "אם יהיו שחקנים פנויים שנוכל להביא אז נביא אותם. נעשה כל מה שצריך כדי שהקבוצה תהיה חזקה ותוכל להישאר בליגה. הקבוצה צריכה להיות הרבה יותר חזקה בקטע ההגנתי".

יהוא אורלנד הקפטן: "אנחנו נמצאים בפני דרך חדשה עם מאמן חדש. אנחנו קודם כל רוצים להגיד שאנחנו רוצים את ליאור ומעריכים אותו. מעכשיו דרכנו ופנינו להמשך תחת צביקה. אנחנו מחוייבים לו מהשחקן הראשון ועד האחרון".

ג'רמיין הול שחקן מכבי אשדוד. קובי אליהו
הוותיק שבחבורה. ג'רמיין הול/קובי אליהו
זאק רוזן מאמן מכבי אשדוד. קובי אליהו
מהישראלים הבכירים. זאק רוזן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully