וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אתלטיקו קבוצת הגנה מדהימה, הגומלין יהיה מרתק"

מאמן ברצלונה פרגן ליריבה אחרי ה-0:1 הקטן במשחק הראשון של רבע גמר הגביע: "נצטרך להיות במיטבנו נגדם". אינייסטה: "עשינו עבודה טובה מול יריבה מאוד קשה". סימאונה: "הכל עדיין פתוח"

שבוע וחצי אחרי שניצחה אותה בליגה, ברצלונה התקשתה מאוד אבל הצליחה לנצח 0:1 את אתלטיקו מדריד במשחק הראשון של רבע גמר הגביע הספרדי. תכנית המשחק של האלופה עבדה בצורה כמעט מושלמת ובארסה התקשתה להגיע למצבים, אבל ליאו מסי כבש אחרי ריבאונד לפנדל מוחמץ שלו בדקה ה-85 והעניק לקטלאנים מקדמה מינימלית לקראת הגומלין בשבוע הבא.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד (שמאל) עם לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
מי יעלה לשלב הבא? לואיס אנריקה ודייגו סימאונה/רויטרס

"אני רואה את התוצאה הזו בצורה חיוביות. אתלטיקו מדריד היא אחת הקבוצות הטובות בעולם בהגנה", אמר בסיום המשחק לואיס אנריקה והוסיף, "במשחקים כאלו קשים צריך להניע מהר את הכדור, אנחנו צריכים להתכונן היטב למשחק הגומלין כי יהיה קשה. זו תוצאה חיובית. ברור שהייתי מעדיף לנצח 0:5, אבל זה לא יקרה כל הזמן. המשחק השני יהיה מרתק והסיכויים הם 50-50".

על העובדה ששיחק שוב בהרכב כמעט זהה לשני משחקי הליגה האחרונים להוציא את בראבו השוער, אמר המאמן: "אני מנסה ככל שביכולתי לנהל את הקבוצה ולבחור את השחקנים הטובים ביותר. יש לנו עוד שחקנים טובים מאוד בקבוצה וזה מה שאנחנו רוצים".

גם אנדרס אינייסטה נשמע אופטימי אך היה זהיר: "זו תוצאה טובה, אבל זה לא נגמר עדיין. משחק הגומלין יהיה מאוד אינטנסיבי. עשינו עבודה טובה מאוד בבית נגד יריבה קשה, שמאוד קשה לנצח אותה. יהיה קשה מאוד לשחק נגדם בויסנטה קלדרון משום שלא יהיו לנו הרבה הזדמנויות".

בצד השני, דייגו סימאונה המאמן המפסיד התייחס למשחק ולסיכויים בגומלין: "אני חושב שההתמודדות הזו עדיין פתוחה. הגענו ללא מעט מצבים ובגומלין אנחנו נוכל לעשות תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully