וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: לא נוריד את מחירי הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב

21.1.2015 / 17:36

במועדון הדרומי אין כוונה להיכנע ללחץ של אוהדי האלופה, שדרשו להוריד את המחיר מ-80 שקלים ל-50. נידם: "אם האוהדים שלהם לא רוצים לעודד את הקבוצה, זו זכותם"

one

במ.ס. אשדוד החליטו לא להוריד את מחירי הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב, על אף האיומים של אוהדי הצהובים כי יחרימו את המשחק בשבת. אוהדי מכבי תל אביב איימו כי אם המחיר לא יירד ל-50 שקל, הם לא יגיעו למשחק.

מנכ"ל מ.ס. אשדוד רפי נידם אמר היום (רביעי) כי המחיר ישאר על 80 שקל ואין לאשדוד שום כוונה להתקפל נוכח איום אוהדי מכבי תל אביב: "אם אוהדי מכבי תל אביב לא רוצים לבוא לעודד את הקבוצה שלהם, זו זכותם. 80 שקלים זה המחיר שלקחנו גם למשחקים אחרים מול מה שקרוי הקבוצות הגדולות. אותנו מעניינות שלוש הנקודות ולא ההכנסה מהמשחק. אם אוהדי מכבי לא יגיעו, אני משוכנע שמ.ס. אשדוד תמשיך במסורת שלה מהשנים האחרונות ותנצח את מכבי תל אביב".

באשדוד חווים תקופה מצויינת ואחרי ניצחונות החוץ בגביע המדינה על הפועל חיפה ובליגה על הפועל פתח תקוה, מצפים במועדון לראות 4,000 אוהדים מקומיים שבאים לדחוף את הקבוצה. הבלם מיקי סירושטן חש היום טוב יותר והוא בדרך להתגבר על פציעת שרירי הבטן שלו. לא בטוח שסירושטן יהיה כשיר לגמרי כבר למשחק בשבת.

עוד באשדוד, ג'ואון אושאניווה התראיין ל-BBC סקוטלנד וטען שסלטיק מעוניינת בו: "המועדון שלי אשדוד אמר לי שסלטיק התעניינה בי. מעבר לסלטיק יהיה הגשמת חלום בשבילי. אשמח מאוד לשחק בסלטיק, שמעתי דברים נהדרים על המועדון וכמה הוא גדול. ארצה מאוד לשחק איתם בליגת האלופות".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יגיעו לאשדוד? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully