וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק האולסטאר של ליגת העל יחנוך את ההיכל החדש בחולון

21.1.2015 / 15:51

אירוע האולסטאר יתקיים ב-7 במרץ ויפגיש בין כוכבי הליגה הישראלים לכוכבים הזרים. את השחקנים יבחרו גולשי אתר המנהלת. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל: "זו כבר מסורת שהאולסטאר חונך אולמות חדשים"

היכל הטוטו החדש, חולון. טל קירשנבאום, מערכת וואלה! NEWS
ההיכל החדש בחולון/מערכת וואלה! NEWS, טל קירשנבאום

משחק האולסטאר ליגת ווינר בכדורסל יתקיים זאת השנה החמישית בחג הפורים הקרוב, ביום שלישי ה-3 במרץ, ויחנוך את היכל הטוטו החדש והמפואר בפארק פרס חולון.

כאירוע המתקיים בחג הילדים ובעיר הילדים, משחק האולסטאר יתקיים הפעם בסימן ילדים וכל המופעים המלווים את האולסטאר יוקדשו השנה לילדים ולכל המשפחה. משחק האולסטאר מתקיים זו השנה החמישית בין כוכבי הליגה הישראלים לבין הכוכבים הזרים. בשלוש השנים הראשונות ניצחו הישראלים ובשנה שעברה באולסטאר שהתקיים בהיכל הקונכיה בבאר שבע ניצחה לראשונה נבחרת הזרים.

שחקני האולסטאר ייבחרו על ידי גולשי אתר המנהלת כאשר לכל קבוצה בליגה יהיו שני נציגים (זר וישראלי) עם נציגות מוגברת לקבוצה של העיר המארחת הפועל חולון. כמיטב המסורת תקדם לאולסטאר פעילות למען הקהילה עם ילדי מחלקת הנוער של הפועל חולון אשר יעבדו באימון תחנות עם כוכבי האולסטאר. במוקד האולסטאר יעמדו כמו תמיד תחרות השלשות ותחרות ההטבעות אשר משתתפיהן יפורסמו בהמשך.

משחק האולסטאר 2015 יהווה את יריית הפתיחה של היכל הטוטו החדש בפארק פרס בחולון. מדובר בהיכל מפואר המשתרע על פני שטח של 13,000 מ"ר ויכול לארח עד 5,300 צופים . ההיכל המרשים נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר כאשר במרכז האולם קוביית מסכים ענקית, וההיכל כולו מרושת ב-80 במצלמות במעגל סגור. בהיכל ארבעה חדרי הלבשה, חדר תקשורת מאובזר, חדרי אירוח וחמישה תאי צפייה מפוארים.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "אנחנו שמחים ונרגשים לארח את משחק האולסטאר בהיכל הטוטו החדש בחולון. חולון היא עיר של כדורסל עוד משנות החמישים ואנחנו שמחים לחנוך בעיר היכל ספורט מפואר ומודרני אשר יהווה בית חם להפועל חולון בשנים הבאות. חולון מוכרת כיום בכל הארץ כ"עיר הילדים" ואנו שמחים לקיים בפורים עוד אירוע נהדר המיועד לילדים ולמשפחות".

שמואל פרנקל, יושב ראש מנהלת ליגת ווינר סל: "זאת כבר מסורת שמשחק האולסטאר חונך אולמות חדשים, כפי שהיה בגן נר, ברוממה ובשנה שעברה בקונכיה בבאר שבע, הפעם אנחנו שמחים לחנוך את היכל הטוטו בחולון. כל אולם חדש שמצטרף לליגה הוא חגיגה לקהל הצופים בזכות חווית הצפייה המשופרת ואני מקווה לראות בקרוב עוד ערים שמצטרפות ובונות היכלים גדולים וחדשים".

צחי פישביין, יו"ר הטוטו-ווינר: "קיום אירוע האולסטאר בהיכל הטוטו חולון מגשים את חזון הטוטו – מצד אחד קידום הכדורסלן הישראלי וחשיפת קהלים חדשים למשחק, ומצד שני בניית תשתית ספורט מתקדמת, בדמות אולם ספורט ברמה בינ"ל. היכל הטוטו בחולון ישנה את מפת הספורט בישראל לא רק בכדורסל אלא גם בענפים נוספים, ומצטרף בכך לשאר האולמות והאיצטדיונים שהטוטו סייע בהקמתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully