וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתחזק: הפועל תל אביב החתימה את מתן אוחיון

הבלם ששוחרר הבוקר ממכבי חיפה, מיהר לחתום לחצי עונה במדי האדומים ואמר: "יש פה סגל שחקנים מצוין, אפשר לעמוד במטרות שהוצבו". על ההתעניינות בו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של מתן אוחיון עד תום העונה. על הרצון של האדומים להחתים אותו פורסם לראשונה הבוקר בוואלה! ספורט. הבלם שבשעות הבוקר הגיע לסיכום עם מכבי חיפה על התרת חוזהו, מיהר לסכם במדי הפועל תל אביב ואמר: "אני שמח ומרוצה מהחתימה בהפועל תל אביב. יש פה סגל שחקנים מצוין ואני בטוח שעם החיזוקים האחרונים שעשו פה, הקבוצה תצליח לעמוד במטרותיה ולהציג כדורגל טוב וחיובי, שהקהל הגדול של הפועל יהנה ממנו".

אוחיון יחזק את קו ההגנה הדליל של האדומים ויהיה הבלם הרביעי בסגל אחרי סארי פלאח, יורחן קולין ועוביידה חטאב. הבלם הניגרי אזובויקה אגווקווה עדיין בתמונה, אבל ישנם פערים בין הצדדים ויכול להיות שהוא לא יגיע בסופו של דבר.

אוחיון בן ה-28 גדל במ.ס אשדוד ושיחק במדיה עד שנת 2010. בהמשך עבר לשרלרואה הבלגית, במדיה שיחק שלוש עונות להוציא תקופת השאלה קצרה במכבי פתח תקוה. בעונה שעברה הצטרף לעירוני קרית שמונה והציג יכולת מצוינת שזיכתה אותו בהצעה ממכבי חיפה היומרנית. יחד עם זאת, הבלם היה שותף ליכולת המאכזבת של הקבוצה ולאחרונה ביצע כמה טעויות ש"סייעו" לירוקים להחליט לשחרר אותו.

seperator

סלים טועמה הגיש הבוקר תביעה בסך 571 אלף שקלים נגד הפועל תל אביב. הקשר שמשחק היום בבני לוד מהליגה הלאומית, הגיש את התביעה לבית הדין לעבודה בתל אביב, באמצעות עורך דינו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן עירוני קרית שמונה, מתן אוחיון. קובי אליהו
ישחזר את היכולת המצוינת מקרית שמונה? אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully