וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: שקלים קיצץ וחזר לסגל, צעירי לא משוחרר

21.1.2015 / 18:26

המגן הסכים לקצץ כ-10 אחוזים משכרו ונשאר בקבוצה, שצירפה בינתיים את השחקן הצעיר שרון לוי. לירוי צעירי נפגש עם ראשי המועדון וביקש להשתחרר להפועל תל אביב, אך טרם קיבל אישור

one

קשר הפועל פתח תקוה, לירוי צעירי, הגיע היום (רביעי) אחר הצהריים לפגישה עם ראשי המועדון כשהוא מלווה בסוכנו גלעד קצב. לצעירי יש הצעה מהפועל תל אביב והוא רצה להשיג שחרור, אך הבעלים דורון בן דקון והמנכ"ל יורם עינב עדיין לא אישרו את בקשתו ולא יאשרו אותה ללא פיצוי. בפתח תקוה הבהירו שעל פי חוזהו, הוא יכול להשתחרר ללא תמורה רק לקבוצה בחו"ל, ושכל קבוצה בארץ שרוצה אותו, צריכה לנהל מו"מ.

צעירי שמשתכר סכום נמוך מאוד ביחס למה שהרוויח בעבר (כ-10,000 שקל נטו לחודש) ביקש את ברכת הדרך לעזוב בטענה שהוא יכול להקפיץ את שכרו בצורה משמעותית במתחם חודורוב. בפתח תקוה מנגד, טענו שהם קלטו את צעירי אחרי שלא הייתה לו שום הצעה אחרת בקיץ ואחרי שמספר קבוצות שהתעניינו בו, לא הציעו לו חוזה.

גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "שני הצדדים יצאו נשכרים מהקשר הזה. כמו שלירוי תרם להפועל פתח תקוה, כך היא נתנה לו את הבמה. לראייה - ההתעניינות עכשיו מהפועל תל אביב. לא נשחרר אותו בחינם".

עמירן שקלים שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
שוחרר והוחזר. עמירן שקלים/קובי אליהו

הנהלת הקבוצה ערכה שיחה גם עם המגן עמירן שקלים, לאחריה הוחלט כי השחקן שכבר קיבל הודעת שחרור ימשיך במועדון. ההחלטה התקבלה לאחר ששקלים גילה נכונות לקצץ כ-10 אחוזים משכרו על מנת שהקבוצה תוכל להתחזק במספר שחקנים אחרים. מהמועדון נמסר: "עמירן חשוב מאוד למרקם החברתי של הקבוצה בחדר ההלבשה".

בתוך כך, בפתח תקוה ממשיכים להמתין לתשובה מהשוער ניל אברבנל שקיבל הצעה כספית, אבל טרם הודיע אם הוא מקבל אותה ומצטרף לקבוצה.

מי שחתם היום עד סיום העונה הוא השחקן הצעיר, שרון לוי - בוגר מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה. ההחתמה הגיעה בעקבות רצון הקבוצה לעבות את הסגל.

(עדכון ראשון: 13:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully