וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא הדהימה את קרית גת, שנותרה במקום הראשון

המוליכה מעדה במשחק החוץ אצל היריבה מהתחתית עם 94:87 מפתיע, אך מגדל העמק לא ניצלה זאת כדי להשתוות אליה, והפסידה 87:100 לקרית אתא. סל ניצחון לדניאל ששון ב-81:83 של הוד השרון בכפר בלום

רועי הובר שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
11 נקודות והפתעה גדולה. רועי הובר/ברני ארדוב

המחזור ה-14 בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (שלישי) במלואו, וטמן בחובו הפתעה אחת גדולה: הפועל כפר סבא מהתחתית, שהשיגה ארבעה ניצחונות בלבד עד היום, הדהימה את המוליכה קרית גת עם 87:94 ביתי שעשה סלט בצמרת. קרית אתא הרשימה עם 87:100 ביתי על מגדל העמק כדי להתקרב לקרית גת בפסגה.

ההפתעה של היום, כאמור, הגיעה מכפר סבא. קרית גת, ששמרה במשך שבועות ארוכים על מקומה בפסגה, איבדה אותה עם הפסד מביך ליריבה מהתחתית. האורחים שלטו במשחק ברבע הראשון, אך איבדו את העשתונות ברבע השני, הפסידו בו 19:28, וספגו בהמשך לא פחות מארבע עבירות טכניות ועוד עבירה בלתי ספורטיבית אחת כדי לרדת מנוצחים. אלעד הופמן שוב היה המצטיין בקרית גת עם 20 נקודות, טרנס רודריק תרם 17, אבל היכולת של שני אלה לא הספיקה למול תצוגת תכלית של ורנון טיל, שפלרטט עם טריפל דאבל וסיים עם שורה סטטיסטית של 22 נקודות, תשעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. רועי הובר הצעיר סיפק 11 נקודות משלו.

הפועל מגדל העמק הייתה יכולה לנצל את המעידה המפתיעה של קרית גת כדי להשתוות אליה בצמרת, אך הפסידה 100:87 בחוץ לעירוני קרית אתא החזקה, ואיבדה לה את המקום השני בטבלה. קרית אתא שלטה לאורך כך המשחק ופתחה פער דו ספרתי, אותו לא שמטה עד הסיום. ג'וליאן מילס בלט עם 26 נקודות ו-16 ריבאונדים. 27 נקודות של גאסטון בצד השני לא הספיקו.

גלעד קרני שחקן הפועל עפולה (אמצע) מול מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עוד תצוגה סולידית. גלעד קרני/אדריאן הרבשטיין

מי ששבה להתמודד על המקומות הראשונים היא הפועל עפולה, שדילגה מעל מכבי רעננה בבית והביסה אותה 82:98. רבע שני אדיר, בו ניצחה הקבוצה מבירת העמק 12:32, הספיק כדי ליצור גארבג' טיים ממושך. דייויד לאבו היה בלתי ניתן לעצירה עם 28 נקודות וגלעד קרני סיפק עוד משחק סולידי עם 16 נקודות, שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים. 17 נקודות ושבעה אסיסטים של איתי גרינבוים לא עזרו לקבוצה האומללה מהשרון.

הדרמה של הערב הגיעה מכפר בלום, שם מכבי הוד השרון הפתיעה את המקומיים עם 81:83 מותח. גליל עליון שלטה לחלוטין במחצית הראשונה וסיימה אותה ביתרון דו ספרתי, אך קאמבק נהדר של השרונים, בעיקר בזכות התעלות נדירה של ג'רמי אלן, סייעה להם לבצע קאמבק. 20 שניות לסיום גליל עליון הוליכה בשלוש נקודות, אך שתיים מהקו של אלן ומהלך גדול של סל ועבירה מצד דניאל ששון הצעיר העניק להוד השרון ניצחון חוץ.

עירוני רמת גן גברה 80:94 רמת השרון בקרב מסקרן בין שניים מהכישרונות היותר מעניינים בליגה - דראגן בנדר מרמת גן ותמיד בלאט מרמת השרון. אז אמנם ידו של בלאט הייתה על העליונה בכל הקשור לכמות הנקודות והתפוקה הכללית (18 נקודות, שישה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים), אך דווקא בנדר (שמונה נקודות, שישה ריבאונדים) היה זה שחייך בסיום. עמית תמיר להט עם 27 נקודות והעניק לרמת גן את הניצחון.

במשחקים נוספים:

אליצור יבנה - אליצור רמלה 82:89

אליצור נתניה - אליצור אשקלון 77:84

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סנטר עירוני רמת גן עמית תמיר (ימין) מול שחקן עירוני נהריה דינמה אודיקוסה (שמאל). ברני ארדוב
ערב מצוין. עמית תמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully