וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "ביום שחותכים אותך, שולחים אותך הביתה וסוגרים את הדלת"

20.1.2015 / 18:23

יניב קטן התארח בפאנל ספורט ודיבר על היחס שקיבל ממכבי חיפה אחרי הפרישה: "ציפיתי שהדברים יסתיימו אחרת. לא יודע מי לא רוצה לראות אותי במועדון". תגובת חיפה: "נשמח אם יגיע למשחק"

one

קפטן מכבי חיפה לשעבר, יניב קטן, התארח היום (שלישי) בפאנל ספורט שנערך בעמק יזרעאל ודיבר לראשונה מאז הפרישה על היחס שקיבל ממכבי חיפה ועל העתיד. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, מקורבי קטן ניסו להחזירו לאחרונה למועדון אך נתקלו בסירוב של המערכת. קטן, כזכור, נפגש לאחרונה עם יעקב שחר, והיום הודה כי מעבר לפגישה אין לו כל יחסים עם המועדון.

"זאת סיטואציה לא קלה. לא פשוט לי בכלל. אני נמצא במחשבות וציפיתי שהדברים יסתיימו בצורה אחרת", דיבר קטן על תקופת הפרישה. "במכבי חיפה יש בוס שקובע והוא מחליט איך הדברים מתנהלים. אני לא בחרתי איך לסיים את הסיפור במכבי חיפה. מכבי חיפה תמיד תישאר בלב שלי, לא משנה איך הדברים ייגמרו. לא חשבתי ולא רציתי שזה יסתיים כך. זה לא קרה כמו שרציתי שזה ייגמר".

קטן ציין כי: "אם יזמינו אותי לסמי עופר אני אבוא, אף אחד לא הזמין אותי", והוסיף: "מאוד מרגש שהקהל שר. מצד אחד זה מאוד מרגש, אבל כואב לי שאני לא נמצא שם לראות את זה. שולחים לי סרטונים מהיציע, וזה מרגש. אני לא יודע מי לא רוצה לראות אותי במכבי חיפה. יש בעלים אחד שקובע מי יהיה ומי לא. הייתה לנו פגישה לפני חודשיים ולא יותר מזה. אני כמעט ולא רואה משחקים, כי קשה לי. לא קל לי. כמעט ולא ראיתי. אני לא יודע אם אני פגוע, כמו שאני נורא מתגעגע".

"מעמד הסמלים בכדורגל הישראלי לא נשחק, אף פעם לא היה יותר מדי כבוד לסמלים. אין ספק שהקהל מוקיר. בתור אחד שמזוהה במכבי חיפה, ביום שחותכים אותך, שולחים אותך הביתה וסוגרים לך את הדלת", אמר קטן בהמשך. "הרגשתי את זה על הבשר שלי ואני מרגיש את זה היום", המשיך הקפטן לשעבר, שנשאל האם יוסי בניון תפס את מקומו בקבוצה. "אם יוסי תפס לי את המקום? אני אחד שאומר את מה שהוא חושב, לא שומר דברים בבטן. בניון הגיע למטרה מסוימת, אני מאוד מעריך את זה. אני מקווה מאוד שהוא יעזור לקבוצה לצאת מאיפה שהיא נמצאת. התפקיד שלו זה להוציא את הקבצה מאיפה שהיא".

קטן סיכם: "מה יהיה בהמשך? זה לא תלוי בי. כשאני מסתכל מהצד אחרי כל כך הרבה שנים שהייתי מחובר לקהל, הוא חלק ממני ותמיד ככה. לאף אחד לא נעים לראות מה שקורה היום. הלוואי והייתי יכול לחזור ולהשפיע. לכל קבוצה יש תקופות טובות יותר ופחות. לאורך השנים יענקל'ה שחר התווה דרך. מכבי תל אביב שולטת בשוק הישראלי בשנים האחרונות. אני מאמין בשחר ואני מאמין שהוא יוציא את המועדון כשרגע נמצא במקום פחות טוב. זה מועדון אדיר. היום אני לא יודע מה קורה אחרי ולפני משחקים. אני חושב שלא היינו מספיק טובים כבודדים וקבוצה. העונה? אני לא נמצא ולא יודע מה קורה שם. אני הייתי הראשון שעומד מול המצלמה ואומר שאני לא מספק את הסחורה. היום לא יהיה פייר מבחינתי לדבר על מה לא בסדר".

על השאלה מה הן שאיפותיו לעתיד ענה: "שאיפות לעתיד? לא פשוט. הייתי מגיל תשע במסגרת מסוימת. עשיתי דברים שאני אוהב. היום אתה מגלה דברים אחרים, אני לוקח את הזמן. בתקופה האחרונה היו לי כל מיני הצעות אבל שום דבר לא עניין אותי. ההצעות בעיקר מהתחום העסקי, כדורגל פחות. חוץ ממכבי חיפה אני לא רואה את עצמי במקום אחר. אני מחובר למעודון הזה".

תגובת מכבי חיפה: "יניב הוזמן לא אחת על ידי ראשי המועדון להגיע לאצטדיון סמי עופר, על ידי נשיא המועדון בפגישה לפני כשלושה שבועות במשרדו של יעקב שחר. בהזדמנות אחרת על ידי סגן הנשיא עוזי מור ועל ידי דובר המועדון. נשמח כי יניב יגיע למשחק ונעניק לו כבוד גדול כפי שהוא ראוי והתכוננו לכך".

יניב קטן, מכבי חיפה, נוחת בישראל. קובי אליהו
עדיין פגוע מאוד. קטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully