וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין צ'יזם שוחרר מהפועל גלבוע/גליל עליון

20.1.2015 / 18:02

הפורוורד האמריקאי (27, 2.06) שילם את המחיר על התוצאות של הקבוצה ויעזוב לאחר הגעתו של מרכוס לואיס. מעמדו של ג'רמייה ווילסון עדיין מעורער ובקבוצה שוקלים להחליפו גם כן

one

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (שלישי) אחר הצהריים לפורוורד האמריקאי ווין צ'יזם על שחרורו מהקבוצה. בקבוצה התלבטו רבות לגבי השחקן שיעזוב כדי לפנות מקום למרכוס לואיס, ולבסוף החליטו כי צ'יזם יהיה ראשון העוזבים. לוואלה! ספורט נודע כי גם ג'רמייה ווילסון, שהיה המועמד השני לעזיבה, נמצא בסכנת שחרור, ובגלבוע מחפשים שחקן פנים על חשבונו. ב-16 משחקים העונה רשם צ'יזם 9.9 נקודות ו-6.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

צ'יזם (27, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת טנסי משנת 2010, שעד העונה האחרונה לא הצליח להותיר חותם בכדורסל האירופי. את המסע שלו באירופה החל באנטליה הטורקית, נחתך ממנה וסיים את עונת 2010-11 בליגת הפיתוח. את העונה העביר במדי אלבאקומפ ההונגרית, ולאחר מכן עבר לליגה הצרפתית השנייה. העונה חזר להונגריה, לקבוצת קופרסברי והעמיד ממוצעים של 20.7 נקודות ו-10.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לגלבוע נותרו שני חילופים בעמדות הזרים לאחר שאנתוני גודס החליף את קינדל דייקס בתחילת העונה. בקבוצה נחושים למצוא פתרונות ליכולת החלשה שהובילה את השחקנים לרצף של ארבעה הפסדים וירידה אל המקום ה-11 בטבלה, מרחק שני ניצחונות בלבד ממכבי אשדוד שבמקום האחרון. בשבוע הבא תארח גלבוע את מכבי חיפה למשחק חשוב מאוד, כשלאחר מכן תצא למשחק חוץ כמעט בלתי אפשרי נגד מכבי תל אביב ביד אליהו.

שחקני הפועל גליל עליון ווין צ'יזם, קינדל דייקס, ג'רמייה ווילסון. באדיבות הפועל גלבוע גליל עליון, מערכת וואלה! NEWS
הרומן נגמר במהירות. צ'יזם, משמאל/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל גלבוע גליל עליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully