וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד צפויה לפטר את ליובין, שיבק מועמד מוביל להחליפו

20.1.2015 / 17:31

המאמן קיבל הודעה על פגישה עם הנהלת הקבוצה לפני האימון בשלישי ובה אמורים בקבוצה להודיע לו על סיום עבודתו. מאמן הנבחרת לשעבר עשוי להיות זה שיעמוד מאחורי הקווים במקומו

one

אחרי ארבעה הפסדים ברציפות, ליאור ליובין צפוי להיות מפוטר ממכבי אשדוד. מאמן הקבוצה קיבל היום (שלישי) הודעה כי הוא מזומן לפגישה עם הנהלת הקבוצה, בראשות היו"ר יורם אסרף, לפני אימון הצהריים, ובו יקבל על פי כל הסימנים את הודעת הפיטורים. באשדוד היו כבר כאלה שרצו להיפרד מהמאמן עוד לפני משחק ההפסד אמש להפועל אילת, אך הוחלט לתת לו הזדמנות אחרונה, וההפסד הרביעי ברציפות, וה-13 מ-16 משחקים, יוביל ככל הנראה לפרידה בלתי נמנעת.

"העובדות מדברות בעד עצמן", אמר גורם באשדוד לוואלה! ספורט, "אנחנו היינו קרובים מאוד לנצח גם את חולון בחוץ וגם את אילת בבית, אבל כשמסתכלים על הטבלה היכולת הטובה שלנו לא מתורגמת לניצחונות. אין מה לעשות, הקבוצה הזאת חייבת לעבור זעזוע". לליובין יש חוזה לשנתיים באשדוד, מה שיהפוך את הפגישה הקרובה למעניינת מאוד, שכן אם לא יסכים לוותר על חלק מחוזהו, החתמת מאמן נוספת תכניס את אשדוד ככל הנראה למצב כלכלי לא פשוט.

ליאור ליובין מאמן מכבי אשדוד. מגד גוזני
בדרך החוצה. ליובין/מגד גוזני

המועמד הבכיר להחליף את ליובין הוא אריק שיבק שקיבל מסרים ממספר אנשים בקבוצה בתקופה האחרונה. מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שמשמש כיום כמנהל המקצועי של מכבי בת ים, מוליכת ליגה ארצית מחוז דרום, היה מועמד גם לעירוני נהריה במהלך העונה, אך לבסוף רועי חגאי המשיך במערכת. מאמנים נוספים ששמם הוזכר בהקשר של אשדוד הם צביקה שרף, עדי אזולאי ואריאל בית הלחמי.

אשדוד תצא ביום שני הבא למשחק תחתית קריטי נגד עירוני נהריה בחוץ, כשהזר החדש טרנס וויליאמס צפוי לנחות היום בישראל ולהצטרף לאימונים החל ממחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. AP
מועמד מוביל. שיבק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully