וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג חתם באסקישיר מתחתית הליגה הטורקית

האמריקאי ממוצא יהודי, שאימן את מכבי חיפה והפועל ירושלים, חוזר לאירופה וינסה להציל את הקבוצה השאפתנית מירידה, אחרי שפתחה את העונה במאזן 13:2

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
חוזר לאמן. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

אחרי שאימן במכבי חיפה והפועל ירושלים, בראד גרינברג עובר לתחנה השלישית שלו בכדורסל האירופי. המאמן האמריקאי ממוצא יהודי חתם היום (שלישי) רשמית באסקישיר מתחתית הליגה הטורקית. גרינברג (60) ינסה לחלץ את הקבוצה, אולין אדירנה לשעבר, אחרי שהשיגה שני ניצחונות בלבד ב-15 המחזורים הראשונים בליגה הטורקית החזקה.

גרינברג, שמאז עזיבתו את הפועל ירושלים לא אימן, יהיה המאמן השלישי של הקבוצה העונה. בטורקיה מצפה לו סגל לא רע בכלל, עם כמה שמות מוכרים בכדורסל האירופי, כמו הצלף הוותיק מאט וולש, אקס מלאגה ופנאתינייקוס מרכוס הייסליפ, אקס ברק נתניה ג'רום רנדל, וכן אקס מכבי אשדוד, קרייג בראקינס. בעונה שעברה ניצלה אסקישיר מירידה לליגה המשנה במחזור האחרון, וסיימה במקום ה-14 מתוך 16.

כידוע, גרינברג אימן בעבר בהצלחה את מכבי חיפה והוביל אות לזכיה היסטורית באליפות. למרות האליפות, גרינברג עזב את הכרמל בטונים צורמים לאחר שלא הצליח לסכם על חוזה חדש. לאחר מכן עבר להפועל ירושלים, עמה הגיע לרבע גמר גביע המדינה, רבע גמר היורוקאפ וחצי גמר הפלייאוף בליגת העל, אך עזב אחרי עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully