וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה ניצחה את רמת השרון והגדילה את הפער בפסגה

אביב חדד (72) סידר לזהובים 0:1 על רמת השרון, בדרך ליתרון 5 נקודות במקום הראשון. בני לוד עלתה למקום השלישי אחרי 1:3 על יבנה, הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 1:0

אביב חדד שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
כבש את שער הניצחון. אביב חדד/ברני ארדוב

המחזור ה-20 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם ארבעה משחקים. במוקד הגדילה בני יהודה את הפער בפסגה, כשגברה על הפועל ניר רמת השרון 0:1. בני לוד עלתה למקום השלישי עם 1:3 על מכבי יבנה.

הפועל ניר רמת השרון - בני יהודה 1:0

הזהובים סוף סוף ניצלו הזדמנות לברוח ליריבות והניצחון השני שלהם ברציפות הרחיק אותם מהמקום השני. אביב חדד הבקיע את השער היחיד בדקה ה-72, שער אחד ששווה שלוש נקודות. רמת השרון שהובסה 3:0 בסיבוב הקודם, לא הייתה רחוקה מצבירת נקודה, אבל נכנעה ונשארה בחצי התחתון של הטבלה.

מכבי יבנה - בני לוד 3:1

האורחת חזרה למקום השלישי והנחיתה את מכבי יבנה לקרקע אחרי אופוריית הגביע. כבר בדקה ה-15 דניאל איפרגן חיקה את מתן אוחיון ובהחזרת כדור כושלת לשוער סידר שער קל לרז שביט. בדקה ה-40 השיגה לוד את השני, כשיוסי אופיר איבד כדור ברשלנות וסלים טועמה בישל ליחיא עיסא. אופיר תיקן עם שער בדקה ה-58 אחרי כדור חופשי של דוד רביבו, אבל יבנה לא הצליחה להימנע מהפסד רביעי רצוף וספגה עוד אחד מעיסא בתוספת הזמן.

הפועל עפולה - בית"ר תל אביב רמלה 1:2

יובל שוואט שכבש צמד בגביע המדינה לפני פחות משבוע, העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-40, אלון סולטן איזן בפנדל (58), אבל לנרי קהינדה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85 והשאיר את עפולה החמישית מרחק ארבע נקודות מהמקום השני.

הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 1:0

ניצחון נאה לירושלים, שבזכות שלוש הנקודות עברה את ראשון לציון בטבלה. נבו מזרחי כבש את השער ה-11 שלו העונה כבר בדקה ה-5, אבל מוסא סלמן הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מה שהזמין לחץ של ראשון לציון. הקבוצה של שרון מימר ניסתה להשוות, אבל לא הצליחה והיא עם הפסד שלישי מארבעת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully