וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט שוקל ברצינות את ההצעות שקיבל מסין

19.1.2015 / 17:49

חלוץ מכבי תל אביב מתלבט לגבי ההצעות הגדולות שקיבל מהמזרח הרחוק, כולל זו של טיאנג'ין מהליגה הראשונה, המוערכת בכמיליון יורו לעונה. הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו אם ייענה בחיוב

one

בווידאו: בן בסט כובש בפנדל מול ב-0:3 על הפועל עכו

חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט שוקל בכובד ראש את הצעת הענק שקיבל מהליגה הסינית. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, בן בסט קיבל הצעה רשמית לחוזה עתק לשלוש שנים וחצי, בשכר המוערך בכמיליון יורו לעונה. היום (שני) נודע כי אחת ההצעות מגיעה מקבוצת טיאנג'ין טדה, מהליגה הסינית הראשונה, שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי. הקשר בין הצדדים נוצר בתיווכו של סוכן שחקנים סיני המייצג את המועדון.

את טיאנג'ין מאמן ההולנדי הארי האן, שחקן עבר שאת רוב הקריירה עשה באייאקס ההולנדית ואנדרלכט הבלגית. האן רשם גם 35 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת הולנד הגדולה, שם שיתף פעולה עם יוהאן קרויף, בנבחרת המיתולוגית של שנות ה-70. הצעה נוספת הגיעה מקבוצתו החדשה של אלכסנדר סטנוייביץ', בייג'ינג באקסי מהליגה השנייה.

עדן בן בסט, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתלבט. בן בסט/ברני ארדוב

בן בסט הגיע בקיץ האחרון למכבי תל אביב מטולוז הצרפתית והוא חתום לשלוש עונות נוספות, בשכר המוערך בכ-450 אלף יורו לעונה, כך שאם יענה להצעה הסינית, שכרו יוכפל ואף יותר, במקרה של בונוסים ותוספות. יש לזכור כמובן שמכבי תל אביב שילמה כ-700 אלף יורו על החלוץ, כך שהסינים יצטרכו לרכוש את כרטיסו במסגרת משא ומתן מול ראשי הצהובים. יש להניח שבמכבי תל אביב לא יעמדו בדרכו של החלוץ, אם תתקבל הצעה כספית שתתאים לדרישת המועדון. בן בסט שהגיע עם המון ציפיות בתחילת העונה, כבש עד כה חמישה שערים והתקשה להשתלב באופן קבע בהרכב הצהובים. החלוץ פתח בהרכב בשבעה משחקי ליגה בסך הכל ושותף בשישה משחקים נוספים כמחליף.

בתוך כך נמשכים המאמצים לחזק את הקבוצה בשחקן נוסף לחלק הקדמי וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השם החם ביותר הוא איתי שכטר, עמו מתקיימים מגעים מתקדמים והוא עשוי להצטרף לקבוצה כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully