וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "Messi": מהיום, בלעדי בוואלה! VOD

בכורה עולמית: הסרט "Messi" באורך מלא ובצפייה ישירה ובחינם בוואלה! VOD. מתיעוד בלעדי שצילם אביו ועד הביצועים שהביאו את הפנומן הארגנטינאי לצמרת העולמית, את הכול תוכלו לראות רק בוואלה! VOD

מסי. Shoval_3
מסי/Shoval_3

וואלה! VOD וסרטי שובל ישראל גאים להציג את הסרט הדוקומנטרי הקולנועי - "MESSI", בצפייה ישירה בחינם באינטרנט.

רק גולשי וואלה! VOD באתר ובאפליקציה יזכו לצפות בסרט באינטרנט בתרגום לעברית, במקביל להקרנות הבכורה בספרד וארגנטינה, בבתי הקולנוע.

לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "וואלה! VOD כבר היום אתר הווידאו הגדול ביותר בישראל, המציע שירות של צפייה ישירה בסרטים וסדרות באופן חוקי וללא תשלום, עם מעל 80 מיליון צפיות בשנה. וואלה! תמשיך להוביל את תחום ה-VOD בישראל ובמהלך 2015 אנו מתכוונים להמשיך ולהשיק תכנים בלעדיים נוספים בחינם באתר ובאפליקציה".

לצפייה בסרט "Messi" לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הסרט

"Messi" הינו דוקו דרמה יוצאת דופן, שלוקחת את הצופים משנות ילדותו ונעוריו של ליאונל מסי בארגנטינה לפסגת הכדורגל העולמי, במטרה להבין מה הופך אותו לכדורגלן הטוב והמפורסם בעולם.

בפעם הראשונה נחשפים סרטי וידאו שצילם אביו את מסי הילד ואח"כ הנער משחק כדורגל ומכדרר את דרכו לצמרת הכדורגל העולמי.

סרט הנעילה של פסטיבל ונציה, מתאר את סיפור חייו של אגדת הכדורגל של המאה שלנו, בסיפור ילדותו של מסי, כולל שיחזורים של נקודות בחייו, וגם קטעים דקומנטרים שצולמו על ידי אביו, ראיונות עם גדולי הכדורגל העולמי של אז ושל היום: יוהאן קרויף, דייגו ארמנדו מראדונה, אנדרס אינייסטה, חאבייר מסצ'ראנו המאמן האגדי - ססאר לואיס מנוטי, משולבים בסיפור עוצר נשימה ועוד...

הסרט "MESSI" בוים בידי הבמאי הספרדי הנודע אלכס דה לה איגלסיה, בהפקת "מדיו פרו" ומשתתפים בו כוכבים רבים.

במאי: אלכס דה לה איגלסיה
ספרד, 2015, 93 דק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully