וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: בקבוצה מעריכים שקורצקי לא יתפטר אחרי המשחק

19.1.2015 / 12:47

בבית"ר מקווים שהמאמן יישאר למרות המתיחות. קפילוטו, שהכריע את המפגש הקודם בטדי: "על פניו, המשחק הולך לכיוון של הפועל תל אביב". 21 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם להערב (20:55, ער' 1)

one

בית"ר ירושלים תפגוש הערב בטדי את הפועל תל אביב למשחק המסקרן של המחזור (20:55, ערוץ 1). בפעם האחרונה בה הגיעה הפועל תל אביב לטדי היה זה במחזור השישי של העונה שעברה. האדומים היו טובים יותר והחמיצו המון, עשר דקות לסיום בית"ר הצליחה להכריע את המשחק עם הוולה של ניסן קפילוטו, שעד עכשיו לא זוכר מה קרה אחרי הגול.

קפילוטו, שעבר בקיץ לסנט גאלן השוויצרית, סיפר כי "זה משחק עם טירוף שלא נתקלים במשהו שדומה לו. זה מסוג המשחקים שיכולים להרים את כל העונה של בית"ר בעוד שלב. על פניו, עם כל האווירה, המשחק הולך לכיוון של הפועל תל אביב אבל יש משתנה משמעותי שזה הקהל של בית"ר. אם הקהל יתעסק רק בלתמוך בקבוצה ולדחוף אותה אני מעריך שהכל יכול להשתנות ובית"ר יכולים ואפילו צריכים לנצח את המשחק".

על התחושה האישית והחוויות מהשער סיפר הבלם: "ברור שאני אהיה בצד של בית"ר ויקווה שינצחו. לשחק בטדי זאת אחת החוויות הכי גדולות בקריירה שלי והגול נגד הפועל, עם העוצמה שהייתה, זה אולי היה הרגע הכי חזק. זה גם הגול הכי יפה שיצא לי להבקיע. המשחק הזה הוא הוא מאלה שחולמים עליהם ואני מאחל גם לכל שחקן שייצא לו להיות חלק ממנו, זאת חוויה שלא עוברים באף מקום".

אגב, לאחר השער כולם באיצטדיון היו משוכנעים כי איציק כהן הוא הכובש. קפילוטו נזכר ואומר: "כן. הכרוז נתן לו את הגול ואחרי זה גם שאלו את טביב בראיון שאחרי המשחק והוא החמיא לאיציק. אלה האיזורים שאיציק אמור להיות בהם, אז זה היה נראה טבעי".

ברמה האישית קפילוטו חזר להתאמן רק לאחרונה וסיפר: "הפציעה עצרה אותי. התחלתי טוב מאוד והרגשתי מצוין. הייתי שחקן הרכב קבוע, ניצחנו במשחק גדול בבאזל 2:0 אחרי שסנט גאלן לא ניצחה שם 12 שנה. ואז הגיעה הפציעה ביד שחייבה ניתוח כי קרעתי גיד, שריר ורצועה. וכמו בכדורגל, חודשיים בחוץ, הקבוצה רצה ועכשיו הרבה יותר קשה לחזור. לא נחתי כמעט בפגרה, עבדתי קשה כדי לחזור. מאמינים בי פה ומעריכים אותי ואני מכוון אך ורק לחזור להרכב".

שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. טל לוי
"הגול נגד הפועל, עם העוצמה שהייתה, זה אולי היה הרגע הכי חזק". קפילוטו/טל לוי

נכון להבוקר, מעל 21 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי לקראת המשחק והצפי הוא לפחות לכ-25 אלף שיאיישו את יציעי טדי הערב. הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי אזלו כבר אתמול, ועד עתה נמכרו כ-2,000 כרטיסים ליציע הדרומי. מנגד, כ-3,000 אוהדי הפועל תל אביב צפויים לאייש את היציע הצפון מרכזי.

בבית"ר מרגישים כי ביממה האחרונה ירד הלחץ שהיה סביב הנתק בין אלי טביב למנחם קורצקי ונראה כי כולם מצליחים להדחיק אותו עד לאחר המשחק. בכל מקרה, גורמים בבית"ר מנסים לשכנע את קורצקי לא להודיע כלום לאחר המשחק ללא קשר לתוצאה על מנת לעשות ניסיון אחרון ליישב את המחלוקות בינו לבין אלי טביב, ובקבוצה מעריכים שקיים סיכוי סביר שקורצקי לא יתפטר.

אותו גורם אמר אתמול כי "בשלב ראשון קורצקי יהיה חייב להתנצל על כך שהפנה ביקורת דרך התקשורת והוא גם מבין את זה. בשלב השני הם יצטרכו לפתור את המחלוקות ביניהם. בית"ר מעל הכל וניצחון היום משמעותו 5 נקודות הפרש מהמקום השביעי עם סיכויים טובים לסיים בפליי אוף העליון, זה הדבר הכי חשוב".

בבית"ר התייחסו היום לשמועות בנוגע לקורצקי ואמר: "זה ניסיון זול לחמם את הגיזרה לפני המשחק. הפועל מריחים קצת דם בבית"ר ומנסים לנצל את זה. לא ניפול בפח הזה, גם טביב מודע לעניין ולא ניגרר לזה".

בנוגע לרכש, אתמול הודיע סוכנו הרומני של צ'יפריאן דיאק, בוגדאן מארה, כי המטרה היא לסכם היום עם קלוז' את פרטי השחרור של הקשר ולנסות עוד הערב לסגור מול בית"ר את הפער הכספי הקטן בין הצדדים. דיאק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב"וואלה ספורט" הביע רצון להצטרף לבית"ר אך הדברים תלויים גם בהתפתחויות ובהישארות המאמן מנחם קורצקי.

מי שכבר לא יגיע לבית"ר הוא החלוץ הפולני מתאוש זכארה. החלוץ חתם אתמול בסין ויעבור מגורניק ז'אבז'ה תמורת כמיליון יורו. לבית"ר הייתה אופציה לרכוש את כרטיסו של השחקן תמורת כ-200 אלף יורו אך בבית"ר החליטו שלא לקחת סיכון והציעו רק השאלה עם אופציה לרכישה. בבית"ר יצטרכו כעת לחפש חלוץ אחר כאשר שמו של אלון תורג'מן נמצא על הפרק, במידה ויקבל שחרור ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully