וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מתקרב לעוד שיא של רונאלדו, לואיס אנריקה: "הוא בטופ העולמי"

הארגנטינאי כבש שלושער 22 בליגה ורחוק רק עוד אחד מהשיאן הפורטוגלי. לואיס אנריקה: "הוא לא ירד בכושר שלו בשום שלב. הקבוצה משחקת יותר טוב עכשיו, מה שהיה באנואטה היה מזמן ונשכח"

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
בשיאו. ליאו מסי/רויטרס

הרבה מאוד רעש עשה ההפסד של ברצלונה מול סוסיאדד והספסול של מסי לפני שבועיים. אולם, הקטלאנים התאוששו יפה מאוד מההפסד הזה ובעיקר ליאו מסי, ששם את המשבר עם לואיס אנריקה מאחוריו וחגג הערב עם שלושער 30 במדי ברצלונה ו-22 בליגה, רחוק רק שלושער אחד מרונאלדו השיאן שעשה את זה פעם אחת יותר. בארסה משלימה שבוע חלומי מצידה שהחל עם ניצחון גדול על אתלטיקו מדריד ומצמקת שוב את הפער מריאל מדריד, שהביסה בתחילת היום את חטאפה לנקודה. גם אתלטיקו ניצחה 0:2 את גרנאדה והשלימה מחזור מושלם לשלוש המוליכות.

לואיס אנריקה, ברצלונה. GettyImages
המשבר עם מסי מאחוריו? לואיס אנריקה/GettyImages

לואיס אנריקה לא היסס לפרגן למסי, אחרי המתיחות שהיתה ביניהם בתקופה האחרונה: "מסי שומר על רמה גבוהה כל העונה. הוא לא ירד בסטנדרטים שלו בשום שלב, הוא משחק ברמה עולמית הכי גבוהה". המאמן לא שכח את מה שקרה מול סוסיאדד: "מה שהיה באנואטה קרה מזמן. יש משחקים טובים, רעים ורגילים בעונה, וזה גם תלוי ביריבים שלך. אנחנו עדיין יכולים להיות טובים יותר בכל האספקטים ויכולים להשתפר, אבל הניצחונות עוזרים לנו לצבור ביטחון".

על המשחק של קבוצתו אמר: "אנחנו תמיד משחקים עם אינטנסיביות גבוהה בהגנה מחוץ לבית. השיפור הוא בכך שאנחנו מאיימים יותר על השער ועוצרים את המתפרצות של היריבה".

כשנשאל על ההחלטה להציב את אותו הרכב שניצח את אתלטיקו מדריד, אמר: "אני תמיד בוחר קבוצה שאני חושב שיש לה את הסיכוי הכי טוב לנצח. אני לא נצמד לשום תיאוריה מראש וככל שיותר שחקנים יהיו מעורבים במשחק שלנו, ככה נהיה יותר חזקים. הרבה שחקנים מקבלים הזדמנות העונה וכולם מציגים יכולת טובה".

עוד באותו נושא

ברצלונה הביסה את לה קורוניה, שלושער למסי

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
חזרו לתלם אחרי ההדחה מהגביע. רונאלדו ובייל/AP

קרלו אנצ'לוטי סיכם את הניצחון של ריאל מדריד על חטאפה: "בסך הכול שיחקנו טוב מאוד. במחצית הראשונה לא היינו אינטנסיביים מספיק אבל במחצית השנייה אהבתי איך שהקבוצה הופיעה. הבישול של בנזמה לרונאלדו היה מדהים. כל הקבוצה שיחקה טוב, אבל המפתח במשחק הזה היה בנזמה, שעשה דבר יוצא מהכלל עם הבישול שלו".

המאמן נשאל האם ריאל חזרה שוב לכושר שהוביל אותה ל-22 ניצחונות רצופים: "אני חושב שהאינטנסיביות שאיתה סיימנו את השנה חזרה. הקבוצה משתפרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully