וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עדן בן בסט קיבל הצעה לחוזה עתק בליגה הסינית

18.1.2015 / 13:43

החלוץ שמתקשה להשתלב אצל האלופה העונה עשוי לעבור למזרח, שם קבוצה מהליגה הראשונה מציעה לו שלושה מיליון יורו וחוזה לשלוש וחצי שנים. גם קבוצתו החדשה של סטנוייביץ' מעוניינת בו

one

עדן בן בסט, חלוצה של מכבי תל אביב שלא מצליח להשתלב באופן קבוע בהרכב של פאקו אייסטרן, עשוי לעזוב את הקבוצה כבר במהלך חלון ההעברות הנוכחי. לוואלה! ספורט נודע כי בן בסט קיבל לאחרונה שתי הצעות מפתות מאוד מהליגה הסינית.

ההצעה הראשונה היא על סך שלושה מיליון יורו, לחוזה ארוך טווח לשלוש שנים וחצי, ממועדון מהליגה הראשונה. ההצעה הרשמית נשלחה לנציגיו של החלוץ באמצעות סוכן שחקנים סיני. בנוסף קיבל החלוץ פנייה גם מבייג'ינג באקסי, מהליגה השנייה בסין, קבוצתו החדשה של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', שהתפטר לאחרונה ממכבי חיפה.

בן בסט פתח אמש בהרכב בנצחון 0:3 נגד הפועל עכו ואף כבש בפנדל את השער השלישי לזכות הצהובים, אולם הוחלף בדקה ה-58 וניתן היה לזהות בקלות את התסכול על פניו לאחר החילוף. החלוץ הגיע בקיץ מטולוז הצרפתית, אולם עד כה לא הצליח להטביע את חותמו במדי הצהובים. האלופה שילמה לצרפתים סכום שנאמד בכ-700 אלף יורו ושכרו של בן בסט נע סביב ה-450 אלף יורו לעונה.

שחקן מכבי תל אביב, עדן בן בסט. ברני ארדוב
יגיד שלום לצהובים? בן בסט/ברני ארדוב

החלוץ נראה מתוסכל מאוד במהלך העונה מכך שלא קיבל באופן קבוע את חולצת ההרכב במדי האלופה, דבר שגרם לו לשקול לא פעם עזיבה מיידית עוד העונה. בשלב זה לא ברור אם בן בסט יענה בחיוב להצעות וגם אם ירצה לעזוב, הדבר תלוי כמובן גם במשא ומתן בין הסינים לראשי הצהובים.

במכבי תל אביב ממשיכים במאמצים לחיזוק בקבוצה כאשר השם החם ביותר על הפרק הוא איתי שכטר, חלוצה של נאנט הצרפתית. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף סימן את שכטר גבוה ברשימת הרכש לחלון הנוכחי ובימים האחרונים אף חלה התקדמות משמעותית בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully