וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מרטין דל פוטרו לא ישתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה

הקאמבק של הארגנטינאי אחרי 10 חודשי פציעה היה קצר. כאבים חוזרים במרפק גרמו לו לפרוש מהטורניר במלבורן והוא מתכנן חזרה במרץ: "זו הייתה החלטה קשה, אבל אני חושב שהיא חכמה"

חואן מרטין דל פוטרו. Clive Brunskill, GettyImages
נמשיך להתגעגע. דל פוטרו/GettyImages, Clive Brunskill

חואן מרטין דל פוטרו לא ישחק באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס שתצא לדרך הלילה (בין ראשון לשני) במלבורן. הארגנטינאי בן ה-26 סובל מפציעה במרפק השמאלי שלו והיום הוא הודיע על פרישה. "לא הרגשתי מוכן לשחק באירוע הגדול הזה", הסביר דלפו.

דל פוטרו חזר לאחרונה אחרי היעדרות של 10 חודשים. הוא ניצח שני משחקים בטורניר סידני וקיווה להציג כושר טוב במלבורן, אבל אז הגיעו הכאבים. "זה היה אמור להיות הגרנד סלאם הראשון שלי אחרי שנה, משחקים של חמש מערכות, זה קשה. הייתי יכול לגרום למרפק שלי נזק. זו הייתה החלטה קשה, אבל אני חושב שהיא חכמה".

עונת 2014 של הארגנטינאי למעשה הסתיימה כבר בפברואר בגלל פציעה באותו מרפק ביד שמאל. ב-2010 הוא נעדר במשך חודשים ארוכים בגלל פציעה דומה במרפק הימני שלו. דלפו שבשיאו דורג במקום הרביעי בעולם, החליק במורד הדירוג וכעת הוא במקום ה-338 בעולם.

ניצחון על פאביו פוניני (18 בעולם) לפני שבוע הפיח תקווה, אבל אז הגיעו הכאבים ודל פוטרו כנראה ישוב לפעילות במרץ. "אני עובר טיפולים", הוא אמר, "אני אפגש שוב עם רופא והוא יגיד מה הצעד הטוב ביותר בנוגע לעתיד שלי. אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully