וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של אליפות אוסטרליה

אכזבה לטניסאית הבכירה של ישראל, שניצחה את המערכה הראשונה 6:7 (2), אך הפסידה בשתי הבאות 6:2, 6:4 להולנדית רישל הוגנקאמפ ובפעם הראשונה מזה תשע שנים לא תהיה בהגרלה הראשית בגרנד סלאם הראשון של העונה

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
זה היה קרוב. פאר/ברני ארדוב

אכזבה לשחר פאר: הטניסאית הבכירה של ישראל הודחה הלילה (בין שישי לשבת) בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון של אליפות אוסטרליה הפתוחה, לאחר שהפסידה בשלוש מערכות דרמטיות להולנדית רישל הוגנקאמפ 6:7 (2), 6:3, 6:4.

פאר (117 בעולם) קיוותה לרשום השתתפות עשירית ברציפות בהגרלה המרכזית של הגרנד סלאם הראשון של העונה והמשחק מול המדורגת 137 בעולם נפתח טוב מבחינתה, כאשר היא זכתה במערכה הראשונה בתום שובר שוויון די קליל ואחרי 59 דקות של טניס. אלא שההמשך היה שייך כולו להולנדית, שניצלה יותר מדי שגיאות לא מחויבות של פאר ולקחה את שתי המערכות הבאות תוך 41 ו-46 דקות על מנת להכניס את עצמה להגרלה הראשית.

הוגנקאמפ חבטה לשלושה אייסים במהלך המשחק וביצעה חמש שגיאות כפולות, זאת לעומת אייס בודד ושש שגיאות כפולות של פאר. ההולנדית גם רשמה 31 ווינרים מול 28 של יריבתה וכל אחת מהשתיים סיימה עם 47 טעויות בלתי מחויבות.

* טורניר אוקלנד, הנערך אף הוא באוסטרליה, הגיע לסיומו הלילה, רגע לפני שהגרנד סלאם נפתח. ירי וסלי הצ'כי, שהעפיל מהמוקדמות של הטורניר ועשה את כל הדרך הארוכה אל הגמר, סיים בסטייל עם 3:6, 2:6 על הצרפתי אדריאן מנארינו.

אצל הנשים, פטרה קביטובה (2 בטורניר) זכתה בטורניר סידני עם ניצחון על בת ארצה הצ'כית קרולינה פליסקובה בתום משחק גמר דרמטי, 6:7 (5), 6:7 (6). המשחק ארך שעה ו-52 דקות. טורניר נשים נוסף הגיע לסיומו באוסטרליה, בהובארט, שם הת'ר ווטסון הבריטית גברה בגמר 3:6, 4:6 על מדיסון ברנגל האמריקאית.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully