וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עלי אושפז שוב בבית החולים: "לא הגיב לטיפול"

המתאגרף המיתולוגי ששוחרר השבוע מבית החולים לאחר שחלה בדלקת ריאות, שוב תחת השגחה וספק אם יחגוג בשבת את יום הולדתו ה-73 בביתו. דוברו: "היו בעיות עם האבחון המוקדם"

אלוף העולם לשעבר באגרוף מוחמד עלי. AP
לא כך קיוותה משפחתו לחגוג את יום הולדתו ה-73. עלי/AP

יממה לפני יום הולדתו ה-73, המתאגרף המיתולוגי מוחמד עלי אושפז שוב בבית החולים, לאחר שנמצא כי הוא אינו מגיב טוב לטיפול שניתן לו בביתו לאחר שלקה בדלקת ריאות. עלי חלה בדלקת ריאות ב-20 בדצמבר ואושפז בבית חולים, והשבוע, ביום שני, הוא שוחרר לאחר שחלה הטבה במצבו. הטיפול בביתו לא עלה יפה ועלי אושפז שוב בבית חולים, כשהוא סובל גם מדלקת בדרכי שתן. דובר המשפחה של עלי אמר שאלוף העולם לשעבר צפוי להשתחרר מבית החולים ביממה הקרובה, אולם גם בזמן האשפוז הראשון ההערכה הראשונית הייתה שהוא ישוחרר בתוך כמה ימים ולבסוף היה עלי מאושפז כמעט חודש. דובר המשפחה בוב גאנל אמר: "היו בעיות נוספות עם האבחון המוקדם יותר של הדלקת בדרכי שתן".

מקור סיפר לאתר האינטרנט האמריקאי RadarOnline: "הוא לא הגיב לטיפול. הוא הלך ליום שלישי בלילה מיטה, אבל לא התעורר בשעות אחר הצהריים או בערב למחרת. הוא ישן במשך 24 שעות. הם עושים בדיקות אז לעת עתה הוא נח".

עלי פרש מאגרוף בשנת 1981 ומאז הקדיש את מרבית זמנו למען שיפור החברה האמריקאית, גם אחרי שאובחן כחולה פרקינסון בשנת 1984. ב-1996 עלי הדליק את הלפיד האולימפי במשחקי אטלנטה 1996, ובשנת 2005 קיבל את מדליית החירות הנשיאותית מהנשיא האמריקאי ג'ורג' בוש הבן.

  • עוד באותו נושא:
  • מוחמד עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully