וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון עלתה לפסגה, נס ציונה התקרבה לצמרת

היורדת מהלאומית עלתה לראשונה לפסגה אחרי ניצחון 0:2 על כרמיאל צפת ובעקבות איבוד הנקודות של הפועל הרצליה. דרום: נס ציונה הביסה 0:3 את כפר קאסם

שחקן הפועל ירושלים אדם מזרחי מול שחקן מכבי תל אביב סאבו פאביצ'ביץ'. מגד גוזני
כבש בניצחון של קטמון. אדם מזרחי/מגד גוזני

צפון

אחרי הפוגה של שבועיים, משחקי ליגה א' חודשו אתמול (שישי). מוליכת ליגה א' צפון ערב המחזור הפועל הרצליה איבדה נקודות כשסיימה את משחק החוץ שלה נגד מ.ע קרית אתא ב-2:2.קרית אתא עלתה ליתרון בדקה ה-13 משער של חסיב אבו רוקון, ושחר סימנטוב קבע 0:2 למארחת בדקה ה-47. למרות הפיגור הרצליה ידעה לחזור ולחלץ נקודה בזכות צמד שערים של שגיא סבג בדקות 54 ו-64.

מי שניצלה זאת היא הפועל קטמון, שעלתה לפסגה אחרי ניצחון 0:2 על מ.ס כרמיאל/צפת בחוץ. האדומים מהבירה עלו ליתרון בדקה ה-43 משערו של שי מזור, ובתוספת הזמן אדם מזרחי הותיק הכפיל את התוצאה.

עירוני נשר עלתה למקום השלישי אחרי שהביסה בחוץ את מכבי צור שלום 0:5. גל אלקנתי פתח את החגיגה בדקה ה-14, דניאל ברק הכפיל בדקה ה-25 ואלקנתי השלים צמד בדקה ה-39 והוריד את נשר להפסקה ביתרון 0:3. אמיר אלעלי קבע 0:4 בדקה ה-47 ואבי עמר חתם את התוצאה בדקה ה-83.

דרום

קבוצות הצמרת בליגה א' דרום ישחקו בימים הקרובים, ובינתיים סקציה נס ציונה ניצלה זאת כדי להתקרב לצמרת אחרי שניצחה 0:3 את מ.ס כפר קאסם. עדן נחמני העלה את נס ציונה ל-0:1 בדקה ה-6, וכפר קאסם החמיצה הזדמנות להשוות לאחר שרוביל סרסור החטיא פנדל בדקה ה-29. דידי אונגר העלה את נס ציונה ל-0:2 בדקה ה-43 וסהר לוי הבטיח את הניצחון בדקה ה-64 כשקבע 0:3.


משחקים נוספים:

הפועל הוד השרון - מ.ס. שיכון המזרח 1:4
מכבי באר שבע - הפועל אזור 1:2
מכבי קרית מלאכי - הפועל מורשה רמת השרון 0:1

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully