וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: פטרה קביטובה זכתה בטורניר בריסביין

הצ'כית, המדורגת רביעית בעולם, השלימה הכנה מוצלחת לאליפות אוסטרליה עם 6:7 (5), 6:7 (6) על בת ארצה קרולינה פלישקובה. "זה שבוע שיעלה בי זיכרונות עוד הרבה זמן", אמרה המנצחת

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. GettyImages
תואר 15 בקריירה. קביטובה/GettyImages

פטרה קביטובה זכתה היום (שישי) בטורניר סידני. הצ'כית, המדורגת במקום הרביעי בעולם, ניצחה 6:7 (5), 6:7 (6) את בת ארצה קרולינה פלישקובה המצוינת, המדורגת במקום ה-22 בעולם. קביטובה נזקקה לשעה ועוד 51 דקות על מנת להשלים את הזכייה בתואר ה-WTA ה-15 בקריירה שלה מול פלישקובה המתקדמת, שהתחילה את השנה שעברה במקום ה-71 בעולם ותיכנס לראשונה בקריירה שלה לטופ 20 העולמי בדירוג שיתפרסם ביום שני הקרוב.

לקביטובה, כאמור, זהו תואר WTA או גרנד סלאם מספר 15 בקריירה אחרי שזכתה בהובארט (2009), בבריסביין, פריס, מדריד, ווימבלדון, לינץ וטורניר גמר הסבב (כולם ב-2011), מונטריאול וניו הייבן (2012), דובאי וטוקיו (2013), ווימבלדון, ניו הייבן ו-ווהאן (2014) וזה בסידני.

"קודם כל, עשית עבודה מצוינת השבוע וכל הכבוד", החמיאה קביטובה לבת ארצה, "תמיד קשה לשחק בגמר, ובפעם הבאה אני מקווה שתנצחי. אני שמחה שניצחתי וזכיתי בטורניר. בשבילי, השבוע הזה תמיד יעלה בי זיכרונות". המפסידה אמרה: "ברכות לפטרה, היה לה שבוע נהדר, היא שיחקה מצוין היום והייתה טובה ממני, אני מאחלת לה הרבה בהצלחה באליפות אוסטרליה. זה היה שבוע טוב גם בשבילי לפני מלבורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully