וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באולינג במקום אימון: ההפתעה של דיוויד בלאט לשחקני קליבלנד

עוד לפני המשחק מול הלייקרס, בעיצומו של המשבר, העלה המאמן את שחקניו על האוטובוס בדרך לאימון נוסף, אך ברגע האחרון שינה את התכניות והפתיע את כולם. לאב: "זה מאוד עזר, היינו צריכים הפסקה". בלאט מתעקש: "עוד לא יצאנו מהבוץ". נייט רובינסון בדרך?

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
סוף סוף קצת נחת. בלאט/GettyImages

בשעה טובה ומוצלחת, עצרה הלילה (בין חמישי לשישי) קליבלנד את כדור השלג שלה כשגברה על לוס אנג'לס לייקרס 102:109 והשיגה סוף סוף ניצחון ראשון במסע החוץ הקשה שלה במערב. לברון ג'יימס כיכב עם 36 נקודות, קיירי אירווינג הוסיף 22 והקאבס התגברו על שיא קריירה של קובי בריאנט בעמודת האסיסטים (17). מסע החוץ המדובר יסתיים הלילה עם משחק מול הציגה השנייה של העיר, הקליפרס, ולאחר מכן תשוב קליבלנד הביתה למשחק בית קשה מול שיקגו.

seperator

מספרי המשחק

* זה היה הניצחון הראשון של קליבלנד מאז ה-2 בינואר.

* לברון חגג ניצחון ראשון בגיל 30.

* במאץ'-אפ האישי שלהם, לברון ניצח את קובי בריאנט ב-13 מתוך 16 המשחקים האחרונים.

* הקאבס ניצחו על אף שמסרו 14 אסיסטים בלבד.

* דיוויד בלאט שיתף שמונה שחקנים בלבד.

* מה שמוביל אותנו לקובי, שחגג שיא קריירה של 17 אסיסטים. שיאו הקודם - 15 - הושג מול מייקל ג'ורדן ו-וושינגטון, בפברואר 2002.

* קובי (36 ו-146 ימים) הפך לשחקן הלייקרס המבוגר אי פעם שמשיג 15 אסיסטים או יותר. קדם לו גארי פייטון, שעשה זאת בגיל 35 ו-178 ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
ישר לספרי ההיסטוריה. קובי עם לברון/AP

התגובות

"הרבה דברים נאמרו, רובם לא הוגנים", אמר דיוויד בלאט על היחס של התקשורת לקבוצה שלו בימים האחרונים. "הלך לנו לא טוב, אני מודה בזה, אבל בתוך הקבוצה הכל בסדר, החבר'ה עובדים קשה ומפוקסים. החבר'ה מאוד, מאוד קשובים. עדיין לא יצאנו מהבוץ, אבל זה יקרה כשכל השחקנים שלנו יחזרו".

בלאט נהנה מאוד לצפות בדו-קרב הנפלא בין לברון ג'יימס וקובי בריאנט: "הם היו כמו שני מתאגרפים גדולים. זה נפלא לראות את שני החבר'ה האלה משחקים את המשחקים ברמה כל כך גבוהה כל כך הרבה שנים, ועדיין מערבים את החברים שלהם לקבוצה כפי שעשו היום".

גם לברון ג'יימס עשה חיים: "זה תמיד כיף מול קובי, הוא אחד מהמתחרים הגדולים אי פעם, הערצתי אותו כילד. לא אהבתי לראות אותו פצוע בעונה שעברה, וכיף מאוד שהוא חזר".

קווין לאב, שסבל מכאבי גב אך שיחק וזכה למחמאות רבות בתקשורת, אמר: "אחרי ההופעה הרעה שלי מול פיניקס, רציתי לצאת לפרקט ולהעיר אותנו. ניסיתי להיות במקומות הנכונים ולעשות מה שצריך כדי לעזור לקבוצה". הפורוורד נמצא בספק מסוים למשחק מול הקליפרס, אך אמר: "אני מקווה שאנוח טוב, ונראה. אני מקווה לשחק".

קובי בריאנט אמר בסיום: "אם היינו מתמודדים על אליפות הייתי עצבני עכשיו, אבל אני מנסה להסתכל בפרספקטיבה אחרת. ידעתי שלא יהיו לי עוד הרבה הזדמנויות לשחק מול לברון, אז ניסיתי ליהנות".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
אוהבים לשחק אחד מול השני. לברון וקובי/AP

מה אמרו בתקשורת?

העיתונאי הוותיק בוב פינן כתב בבלוג clevelandcavaliersblog כי למרות הכל, המעמד של בלאט עדיין עלול להיות בסכנה: "זה היה ניצחון חשוב מכמה סיבות. קליבלנד כמעט שכחה איך לנצח משחקים. זה היה חשוב כדי להשקיט את הרעש בנוגע לתפקיד של בלאט. הפסד היה מוסיף להידרדרות שלו, אבל הוא עדיין מהלך על קרח דק. לדעתי, ככה זה יהיה: הוא יקבל הזדמנות לשחק עם כל השחקנים שלו, וייראה איך זה יעבוד למשך כמה שבועות על הפרקט. אם זה לא יעבוד, ייתכן ונראה שינוי. אבל כשכל השחקנים יחזרו, אני חושב שכן תהיה ריצה ודברים יתחברו".

לקראת המשחק הקרוב מול הקליפרס הלילה כתב פינן: "הקאבס מקווים שהאופוריה הזאת תספיק להם מול הקליפרס. היא לא. אני רואה חזיונות של בלייק גריפין מקבל מסירה אחר מסירה מכריס פול לדאנק. המאץ'-אפ בין גריפין וקווין לאב מפחיד אותי".

סם אמיקו מ'פוקס ספורטס' כתב: "זה נכון שהלייקרס מסריחים, אבל למי אכפת? קליבלנד היתה צריכה לסיים את רצף ההפסדים והיא עשתה זאת. לברון ג'יימס שוב איתנו. אולי זה רק אני, אבל הוא נראה יותר אקספלוסיבי, התנועה שלו היתה יותר שוטפת ובאופן כללי הוא נראה יותא כמו לברון ג'יימס האמיתי בשני המשחקים האחרונים משנראה בתחילת העונה. בשני המשחקים האחרונים הוא היה כל מה שציפו ממנו. לקליבלנד יש את לברון, ולאף קבוצה אחרת אין. אם הוא ימשיך לשחק כפי ששיחק השבוע, הרבה יריבות יהיו בצרות".

בתקשורת האמריקאית טוענים שנייט רובינסון, שנשלח לאחרונה מדנבר לבוסטון ואז שוחרר מהסלטיקס, מועמד להצטרף לקאבלירס. על פי דיווח של מארק ג'יי ספירס מרשת 'יאהו', קליבלנד כבר פנתה לרכז נמוך הקומה, שמועמד גם לקליפרס, מיאמי ולוושינגטון.

טיי לוסון שחקן דנבר נאגטס עם נייט רובינסון. AP
החיזוק בדרך? רובינסון/AP

יום גיבוש בבאולינג

הסיפור המעניין ביותר מהמשחק התרחש לפניו: ביום רביעי העלה דיוויד בלאט את שחקניו על האוטובוס בדרך לאימון באולמה של מכללת UCLA. הקבוצה בדיוק הפסידה בפעם השישית ברציפות והיתה עייפה ומתוסכלת, ולשחקנים ממש לא התחשק לערוך עוד אימון מחוץ לבית. אלא שהנסיעה שאמורה היתה לקחת שש דקות מהמלון בבברלי הילס ועד האולם, התארכה ל-10 דקות, 15 ו-20.

לשחקנים לא היה מושג מה בלאט מתכנן, ולפתע, האוטובוס נעצר אל מול אולם באולינג בהוליווד. לתדהמתם, גילו שכלל אין אימון, ובמקום זאת הקבוצה יוצאת ליום גיבוש חברתי. "רובנו הופתענו", אמר קווין לאב. "זה עזר מאוד. כולנו היינו צריכים הפסקה מהכל". טריסטן תומפסון הוסיף: "לא הבנתי לאן אנחנו נוסעים. ידעתי שהמאמן זומם משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully