וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אנחנו בסכנת ירידה", יובל נעים: "זה כמו לזכות בגביע"

16.1.2015 / 0:05

מאמן בית"ר ירושלים נשמע מאוכזב אחרי ההפסד להפועל אשקלון בדו קרב פנדלים. קשר המנצחת נרגש: "אין שמחה כמו השמחה הזו". יובל נעים: "אני פחות שמח הערב כי זה מול בית"ר"

one

בית"ר ירושלים סיימה את דרכה בגביע המדינה כבר בסיבוב ח'. הקבוצה של מנחם קורצקי סיימה ב-3:3 מול הפועל אשקלון מליגה א' אחרי 120 דקות והפסידה 3:1 בדו קרב הפנדלים, בו החמיצו קלאודמיר, עומר אצילי ואיציק כהן. הקבוצה של יובל נעים, שמוליכה את ליגה א' דרום, עלתה לשמינית הגמר. הפתעה גדולה ראשונה בסיבוב ח' של הגביע.

המאמן המנצח יובל נעים אמר בסיום: "אמרתי לכולם שיש סיכוי. לפני המשחק יחסי הכוחות היו ברורים, אבל ראיתם שיש פה קבוצה שנבנתה בארבעה חודשים, מה שנעשה פה זה בלתי ייאמן. יש פה אנשים שמטפלים בהכל, השחקנים מקבלים כל מה שצריך.

"כולם מכירים אותי, מה שאני חושב אני אומר ולא תמיד זה טוב. ברוך דגו היה פנטסטי, זו התקופה הכי טובה שלו מאז שהיה במכבי תל אביב, גם שי רביבו היה מצוין וליאור אסולין. שיחקנו שווים בשווים מול בית"ר. הייתי מאוכזב שלא ניצחנו את בית"ר ב-120 דקות. הגעתי לליגה א', אמרתי לשחקנים שלא ישכחו איך התחלנו פה. מה שנעשה פה זה מדהים".

נעים נשאל האם הוא מרגיש שמח במיוחד לנקום באקסית שלו בית"ר ירושלים ואמר: "אני שמח פחות הערב, כי זה מול בית"ר ירושלים, אני לא מרגיש טוב שניצחתי את בית"ר. אני לא מהמאמנים שעושים דברים כאלה, היה לי טוב בבית"ר". לסיום, אמר נעים: "עם כל הכבוד לניצחון הזה, המטרה שלנו היא הליגה. אנחנו צריכים להוריד את השחקנים אל הקרקע, נתנו לאנשים פה בעיר לשמוח".

חלוץ אשקלון ליאור אסולין אמר: "היה פה משחק מטורף, כל הכבוד גם לבית"ר ששיחקה מצוין, אבל כל הכבוד לחבר'ה פה שנתנו 200 אחוז, אני שמח שעברנו. נמשיך הלאה. יש פה שחקנים שלא מתאימים לליגה א', יש פה קבוצה מצוינת שנבנית להמשך. לעונה הבאה ולעלות לליגת העל. במשחק אחד הכל אפשרי והיום הוכחנו את זה, 120 דקות ופנדלים, זה היה קשה מאוד. לא חלמתי שזה מה שיהיה, אבל בגביע תמיד יש סינדרלות. לא משנה את מי נקבל בסיבוב הבא, אנחנו נשמח".

ברוך דגו, שכבש את השלישי של אשקלון, הוסיף: "זה כמו לזכות בגביע, הרגעים האלה שאתה נמצא בקבוצה בליגה א', לנצח ניצחון כזה, זה כמו לזכות בגביע. באנו רעבים, רצינו להראות מה שאנחנו יודעים לעשות. יש לנו שחקנים טובים, עם ניסיון בליגת העל. אין אושר כזה, אני שמח שעברנו שלב. אני מאמין שהכל יכול להיות, נבוא בצניעות ובאמונה שהכל יכול לקרות. במשחק נתון הכל יכול לקרות, בגלל זה הגיע קיים. באנו, שיחקנו ונהנינו ואני שמח שעשינו את זה".

גליל בן שנן, שוער אשקלון שהדף שני פנדלים, אמר: "לשוער יש יותר מה להרוויח בפנדלים מאשר מה להפסיד. אני שמח שהצלחתי. ראו במגרש שלא גנבנו ניצחון. היינו טובים, נתנו הצגה ומגיע קרדיט לכולם. ניצחנו בזכות".

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי אמר: "ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה מאוד, מגיע להם כל הקרדיט. הקבוצה הטובה יותר, שרצתה יותר, ניצחה. אני התכוננתי למשחק כמו שאני מתכונן לכל משחק. ב-1:2 יכולנו לגמור את המשחק, אולי זלזלנו מעט והכדור לא נכנס. זה גביע וזה מגרש לא קל, כל הכבוד לבית"ר. אנחנו נהיה חייבים להתחזק בשלושה או ארבעה שחקנים, אנחנו בסכנה ממשית לרדת ליגה ואנשים צריכים להבין את זה".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים עם ברוך דגו. יוסי ציפקיס
המנצחים הגדולים של הערב. נעים ודגו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully