וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי זוזוט: "רוצה לקבל את מכבי חיפה, אני אוהד שלהם"

מאמן מכבי יבנה חגג את ה-0:1 המפתיע על בני סכנין: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל איכותי". כובש השער תימור אביטן: "זו הרגשה טובה". אלי כהן: "אני לא מופתע, אבל מאוכזב"

מכבי יבנה מהלאומית הצליחה להפתיע היום (חמישי) את בני סכנין מליגת העל. הקבוצה של יוסי זוזוט ניצחה 0:1 את זו של אלי כהן בזכות שער של תימור אביטן בדקה ה-22 וסידר ליבנה ניצחון יוקרתי בדרך לשמינית גמר גביע המדינה. בני סכנין תתמקד מעכשיו רק במאבקים שלה בליגת העל.

מאמן מכבי יבנה יוסי זוזוט אמר לאחר הניצחון: "רצינו להיות סינדרלה, אבל הוכחנו שאנחנו משחקים כדורגל איכותי ובהתקפה שלנו היה חשוב שנראה עבודה. גם נגד בני יהודה היינו יותר טובים וספגנו שני שערים שטותיים. אני שמח שהיום הם בקושי הגיעו להזדמנות. אני רוצה לקבל את מכבי חיפה, אני אוהד שלהם, ועם יוסי בניון בסמי עופר זה יהיה חלום".

כובש השער של יבנה תימור אביטן אמר בסיום: "זו הרגשה טובה, אני שמח שניצחנו ונקווה להמשיך. במשחקים האחרונים ראיתי שאנחנו טובים, אבל לא מנצחים. אני שמח על השער, ראיתי את השוער בחוץ ובעטתי. אני שמח שהפעם היה גם מזל ונכנס. נקווה לקבל קבוצה שתגיע אלינו בסיבוב הבא. מעדיף לעבור מאשר קבוצה גדולה".

מאמן המפסידה אלי כהן אמר: "יש לי ברקורד שתי זכיות גביע והגעתי תמיד כאנדרדוג, אז אני לא מופתע, אבל מאוכזב כי לא ידענו למצוא את הפתרונות. לפני המשחק אמרתי שאנחנו צריכים להתחזק וגם עכשיו אני חושב כך".

יוסי זוזוט מאמן מכבי יבנה עם אדיר טובול. ניב אהרונסון
המנצחים הגדולים של הערב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully