וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גלאטסראיי ניצחה בבלגרד, פאו עקפה את מכבי ת"א

המשחק הטעון מול הכוכב האדום הסתיים ב-65:74 לטורקים, דיאמנטידיס וחבריו טיילו מול ז'לגיריס עם 58:77 ועלו למקום השני בבית ה'. בית ו': אולימפיאקוס מושלמת אחרי 68:74 על פנר/אולקר

גארד פנאתינייקוס אתונה דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
ניצחון שני בטופ 16. דיאמנטידיס/GettyImages

בית ה'

הכוכב האדום בלגרד - גלאטסראיי 74:65

3,500 שוטרים ואנשי אבטחה, 20,000 אוהדים בארנה של בלגרד ומשחק אחד שהיה נפיץ מאוד, אבל עבר ללא תקריות מיוחדות. בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות שוררות מתיחות גדולה על רקע הקטטה האלימה בסיבוב הקודם באיסטנבול, שהקצינה והביאה למותו של אוהד הכוכב האדום, מרקו איבקוביץ' בן ה-25. לפני המשחק ביקרו נציגי גלאטסראיי בקברו של איבקוביץ'. מאות אוהדי גלאטסראיי עשו את דרכם לבלגרד, וחששו מפעולות נקם של אוהדי הכוכב האדום, שהסתבכו לאורך השנים באינספור קטטות ואירועים אלימים. אוהדי הכוכב האדום כיבדו את זיכרו של אוהד קבוצתם בכרזת ענק, וקיוו לראות את קבוצתם מנצחת, אבל היו אלה הטורקים שרשמו ניצחון שני העונה מתוך שלושה מפגשים מול הסרבים.

אחרי שלושה רבעים צמודים גלאטסראיי נתנה גז באמצע הרבע הרביעי, וריצת 4:13 אותה הוליכו ולדימיר מקוב, קרלוס ארויו וקרם גונלום העניקה להם יתרון אותו לא שמטו עד לסיום. מיקוב הוליך את גלא עם 12 נקודות, ארויו ומרטינס פיקיוס הוסיפו 11 כל אחד. בובאן מריאנקוביץ' בלט כהרגלו בכוכב האדום עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה לוהטת, כרזה שכיבדה את זכר האוהד שנהרג, ומשחק שהסתיים בעוד הפסד של הכוכב האדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 58:77

אחרי ההפסד הצורב לברצלונה במחזור הקודם, פאו שבה לביתה ורשמה ניצחון שני בטופ 16 שמצמיד אותה לצמרת הבית. הליטאים, שניצחו בשבוע שעבר את אלבה, קיוו להפתיע באתונה ולרשום ניצחון שני רצוף, אבל לא היוו יריב. אחרי שנשארו בתמונה ברבע הראשון בו פיגרו 24:16, הליטאים ראו את המארחת בורחת ברבע השני ל-33:46. ברבע השלישי פאו עצרה את ז'לגיריס על 9 נקודות בלבד והפכה את הרבע הרביעי לגרבאג' טיים. ניקוס פאפאס נתן משחק טוב מהספסל והוביל את קלעי פאו עם 14 נקודות, ג'יימס גיסט הוסיף 13, דיאמנטידיס קלע רק 7 ומסר 6 אסיסטים. וויל צ'רי בלט בז'לגיריס עם 13.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. Aykut Akici, GettyImages
גדול במאני-טיים. ספאנוליס/GettyImages, Aykut Akici

בית ו'

פנרבחצ'ה/אולקר - אולימפיאקוס 74:68

איזה משחק ענק קיבלנו באיסטנבול, ובסיומו אולימפיאקוס נותרה מושלמת עם מאזן של 0:3 בזכות יכולת גדולה של ואסיליס ספאנוליס במאני-טיים. פנר/אולקר פתחה טוב וניצלה את היד החמה של אנדרו גאודלוק כדי להוליך 16:22 ברבע הראשון. ברבע השני אולימפיאקוס סגרה את הסל, הייתה אגרסיבית, ובהתקפה נהנתה מדקות טובות של מאט לוג'סקי כדי לחולל מהפך ולרדת למחצית ביתרון 36:43. פנרבחצ'ה/אולקר פתחה בתהלהבות את הרבע השלישי, יאן וסלי הרים את הקהל, גאודלוק המשיך לצלוף והמשחק הפך צמוד. 36 שניות לסיום גאודלוק החטיא שלשה פנויה ובצד השני ספאנוליס הראה לו איך נראה ווינר כשקבר שלשה גדולה והעלה את אולימפיאקוס ל-68:71 כשנותרו 18 שניות לסיום. וסלי איבד כדור ללוג'סקי, שקלע אחת משתיים מהקו, הטורקים החטיאו ואולימפיאקוס ניצחה בסיום 68:74. ספאנוליס קלע 8 מתוך ה-16 שלו במשחק בדקה וחצי האחרונות של המשחק. לוג'סקי הוליך את פיראוס עם 18. גאודלוק הצטיין בפנר/אולקר עם 23 נקודות.

לבוראל קוצ'ה - ניז'ני נובגורוד 74:81

הקבוצה הספרדית הגיעה עם שני הפסדים בטופ 16 וידעה שהפסד נוסף יסבך אותה מאוד בתמונת הבית. הבאסקים עמדו בלחץ, והצליחו לצלוח את המפגש. ניז'ני נהנתה מיום מצוין מחוץ לקשת עם 12 מ-23, אבל סבלה מנחיתות בריבאונד (34:46 ללבוראל) ואיבדה 13 כדורים לעומת 7 של המארחת. מייק ג'יימס הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, מירזה בגיץ' הוסיף 11 וקולטון אייברסון רשם דאבל-דאבל נאה של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. עוד ערב מצוין של טיילור רוצ'סטי עם 24 נקודות לא מנע מניז'ני את הפסדה השני ברציפות.לבוראל קוצ'ה - ניז'ני נובגורוד 74:81

מלאגה - מילאנו 84:77

הקבוצה הספרדית עדיין מוליכה את הטבלה של הליגה שלה עם מאזן 3:13, אך בטופ 16 היא עדיין ללא ניצחון. האיטלקים, מנגד, התאוששו משתי התבוסות שספגו במחזורים הקודמים ורשמו ניצחון חוץ חשוב מאוד. מילאנו פתחה יתרון ברבע הראשון, אולם מלאגה לא נתנה לה לברוח והמחצית הסתיימה ב-38:39 לזכות האנדלוסים. ברבע השלישי מילאנו הכתיבה קצב מהיר, קלעה 27 נקודות וגרמה למלאגה לרדוף אחריה. ברבע האחרון שחקניו של ז'ואן פלאסה כבר צימקו למינוס נקודה אך לא הצליחו להדביק את האיטלקים, ונפלו למאזן 3:0. אלסנדרו ג'נטילה הצטיין במילאנו עם 20 נקודות, לינאס קלייזה הוסיף 15. את מלאגה הוליכו ריאן טולסון וג'ייסון גריינג'ר עם 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully