וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: אתלטיקו מדריד ברבע הגמר אחרי 2:2 מול ריאל מדריד

פרננדו טורס כבש צמד חלומי (1 ו-46) ושלח את קבוצתו לשלב הבא אחרי 2:4 בסיכום הכללי. סרחיו ראמוס (20) ורונאלדו (54) השוו לבלאנקוס, שנפרדים מתארם ורושמים משחק 5 העונה בלי ניצחון על היריבה המושבעת. היריבה בשלב הבא: ברצלונה, שהביסה 0:4 את אלצ'ה (0:9 בסיכום)

לא מעט גבות הורמו אחרי שפרננדו טורס חזר הביתה לאתלטיקו מדריד אחרי שנים לא טובות בצ'לסי ובמילאן. הערב (חמישי) אל ניניו שלח את קבוצתו לרבע גמר הגביע הספרדי עם צמד שערים היסטורי בברנבאו שקבע 2:2 מול ריאל מדריד. אחרי ה-0:2 במשחק הראשון וההפסד לברצלונה בליגה, אתלטיקו הגיעה לברנבאו מלאת ביטחון והדהימה של עם שער של טורס אחרי פחות מדקה. סרחיו ראמוס השווה (20), אבל טורס, שמעולם לא כבש בברנבאו עד המשחק הזה, עקץ שוב בדקה הראשונה של המחצית השנייה. כריסטיאנו רונאלדו, שהציג לפני המשחק את כדור הזהב, השווה בשנית בדקה ה-54, אך הקולצ'ונרוס המשיכו לשלב הבא בזכות הניצחון במשחק הראשון.

ריאל, שבעונה שעברה זכתה בגביע עם ניצחון מול ברצלונה בגמר, מאבדת תואר ראשון העונה ורושמת משחק חמישי העונה מול היריבה המושבעת ללא ניצחון. אתלטיקו מוכיחה שוב בפעם המי יודע כמה שהיא לא נופלת משתי הגדולות והציגה עוד משחק לחימה הירואי בצלמו ודמותו של המאמן שלה. אתלטיקו תפגוש ברבע הגמר את ברצלונה למשחק שהוא גמר לכל דבר. ריאל תתרכז במאבק שלה בליגה, אך גם שם אתלטיקו ובארסה לא רחוקות ממנה בפסגה והמאבק בין שלוש הקבוצות הנפלאות הללו יימשך עד הסוף.

* ברצלונה מצדה, השלימה את ההתעללות באלצ'ה. אחרי 0:5 ביתי במשחק הראשון, הקטאלנים נתנו מנוחה לכל שחקן אפשרי בערך, כולל מסי, ניימאר ולואיס סוארס. גם בהיעדרם ובהרכב משני, משחק החוץ עבר בנעימים על לואיס אנריקה, שראה את הקבוצה שלו מנצחת 0:4 קליל. ז'רמי מתיו כבש שער בכדור חופשי ענק לחיבורים בדקה ה-20, סרג'י רוברטו שלח פצצה בחצי גובה לרשת ברגל שמאל מ-20 מטרים בדקה ה-40 ושלוש דקות לאחר מכן, מוניר הוכשל ברחבה ופדרו, ששימש כקפטן הקבוצה למשחק הזה, כבש את הפנדל. דקה בתוך תוספת הזמן, אדריאנו הסתנן לרחבה ונגח את הרביעי והאחרון, 0:9 בסיכום.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הימם את ריאל אחרי דקה של משחק. טורס חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully