וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר עבר בדיקות. מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לשכטר

20.1.2015 / 11:00

החלוץ יחתום היום באופן רשמי ואמר לאחר נחיתתו: "חזרתי למשפחה". גורם במועדון אישר: "עכשיו שכטר יצטרך להחליט היכן ישחק". בורר ההתאחדות קבע: היציע הצפוני התחתון בלבד ייסגר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אלירן עטר נחת הבוקר (שלישי) בישראל במטרה לחתום כבר היום במכבי חיפה. עם נחיתתו מיעט עטר לדבר עם התקשורת והסכים לומר רק: "חזרתי למשפחה". כשנשאל לגבי המצב הביטחוני בצרפת אמר: "לא נעים, אבל גם פה המצב לא נעים".

החלוץ שיחגוג את יום הולדתו ה-28 בחודש הבא, חוזר לארץ אחרי עונה וחצי בריימס הצרפתית, וחיפה תהיה התחנה השלישית שלו בארץ אחרי שששיחק לפני כן בבני יהודה והוליך את מכבי תל אביב לאליפות לפני שלוש שנים בעונה שבה סיים כמלך השערים. עטר הוא שחקן הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של ריימס, אבל זו הסכימה לשחרר אותו ללא תמורה - שנתיים וחצי לפני סוף חוזהו - כדי להיפטר מחוזהו שמוערך בכ-450 אלף יורו נטו לעונה. עטר עצמו הסכים לירידה בשכר כדי לחזור לישראל ולכר הדשא.

עטר צפוי להיפגש היום בצהריים עם ראשי מכבי חיפה כדי לחתום על חוזה ל-3.5 שנים, כשהוא ירוויח קצת יותר מ-300 אלף דולר לעונה, הרבה פחות משכרו בריימס. כעת יעשו במועדון מאמץ לצרף את איתי שכטר. העניין תלוי בעיקר בדמי השחרור שלו. כרגע, בנאנט דורשים לפחות 400 אלף דולר תמורת שחרורו. אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא, אם ישוחרר, מועמדים להפועל באר שבע. גם קרית שמונה בעקבות השניים. דקל קינן מחזיק בהצעות מהפועל תל אביב ומכבי נתניה.

במשחק אימון הערב ניצחה הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה את קבוצת הנוער 1:4 את קבוצת הנוער. תורג'מן (צמד) ואבוחצירא כבשו, כשמוחמד כליבאת הוסיף שער משלו.

בתוך כך, בורר ההתאחדות לכדורגל עו"ד ישראל שמעוני החליט לעדכן את ההחלטה בנוגע לעונש של מכבי חיפה ופסק הבוקר כי סגירת היציע הצפוני לשלושה משחקים בעקבות אירועי המשחק מול מכבי תל אביב תהיה נכונה ליציע התחתון בלבד. כלומר אוהדי מכבי חיפה יוכלו לשבת בשלושת המשחקים הקרובים ביציע הצפוני העליון.

אלירן עטר נוחת בישראל. קובי אליהו
אתגר חדש. אלירן עטר/קובי אליהו

ויש גם התפתחויות בגזרת איתי שכטר. לוואלה! ספורט נודע כי בשיחה שנערכה אמש בין הירוקים לסוכנו של השחקן אבי נימני, הוגשה הצעה רשמית ראשונה לשחקן. ככל הידוע, חיפה מוכנה לשלם כ-300 אלף דולר לעונה, שכר דומה לזה שהציעה לעטר, בחוזה ארוך טווח. "הגשנו הצעה רצינית לשחקן, עכשיו הוא יצטרך להחליט היכן ישחק". לשחקן, כזכור, יש הצעה רצינית ממכבי תל אביב.

לא מעט קבוצות ישראליות גילו עניין בעטר, בצל המעמד ההולך ומתערער שלו בריימס בחודשים האחרונים, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב גיששו וחלק מהן אף הגישו לנציגיו הצעות כספיות, אך לבסוף מכבי חיפה היא זו שזכתה בשירותיו. מכבי תל אביב לה הייתה זכות ראשונים להחתימו אחרי החזרה לישראל, ויתרה על האופציה הזו.

עטר גדל בבני יהודה ושיחק במדיה עד 2010, אז עבר למכבי תל אביב תמורת סכום שמוערך ב-1.2 מיליון דולר. בשלוש השנים הבאות הפך לשחקן מפתח בקבוצה ולאחד מהכדורגלנים הטובים בליגת העל, ובעונת 2012-13 שימש בורג מרכזי בזכייה של הקבוצה באליפות.

בתום אותה עונת אליפות במהלכה כבש 22 שערי ליגה, עטר נרכש על ידי ריימס תמורת כ-1.5 מיליון יורו. הוא חתם על חוזה לארבע שנים בקבוצה הצרפתית, אבל התקשה לקבע בה את מעמדו כשחקן בכיר ומשפיע. בעונת שעברה הוא שותף ב-22 משחקי ליגה וכבש שני שערים, אך העונה חל פיחות דרסטי במעמדו והוא שותף במשך 10 דקות בלבד כמחליף במשחק ההפסד 3:1 לפ.ס.ז', אי שם באמצע אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully