וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יפריאן דיאק: "אקבל החלטה בסוף השבוע, בית"ר מאוד רצינית"

15.1.2015 / 10:51

הקשר, שעל המו"מ עימו פורסם בוואלה! ספורט, אמר לתקשורת ברומניה:"יש לי עוד כמה הצעות, לא רק הכסף הוא השיקול כאן". דריכות לקראת אשקלון, בצוות המקצועי הזהירו את השחקים ממשחק קשה

one

בבית"ר ירושלים מקווים לקבל בסוף השבוע תשובה חיובית מהקשר הרומני צ'יפריאן דיאק. אתמול (רביעי) הגישה הקבוצה הצעה כספית משופרת לשחקן עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר הדד ליין שניתן לו לתשובה הוא עד ליום שישי בבוקר אחרת בית"ר תמשוך את ההצעה.

לתקשורת הרומנית אמר דיאק, שעל המשא ומתן עימו פורסם בוואלה! ספורט: "בית"ר ירושלים מאוד רצינית לגביי, ואני צריך לקבל החלטה. יש לי עוד כמה הצעות ועד לסוף השבוע אחליט באופן סופי היכן אשחק. כנראה שאעזוב את רומניה ואעשה שינוי. דיברתי עם אובידיו הובאן והוא גם המליץ לי להצטרף. אקבל את ההחלטה הכי טובה עבור הקריירה שלי, לא רק הכסף הוא השיקול כאן". עוד פורסם בתקשורת הרומנית הבוקר כי אשתו של השחקן שילדה לא מזמן לוחצת עליו להישאר ברומניה עד הקיץ, וכמו כן הצעה שהגיע מהליגה השוויצרית עשויה לגרום לו לוותר על ההגעה לירושלים.

שחקן ראפיד בוקרשט לשעבר, צ'יפריאן דיאק. GettyImages
אשתו לוחצת עליו להישאר. צ'יפריאן דיאק/GettyImages

בבית"ר ישנה דריכות גדולה לקראת משחק הגביע הערב באשקלון (21:00, 5+ לייב) כאשר בצוות המקצועי חזרו והתריעו בפני השחקנים כי צפוי משחק קשה מאוד מול קבוצה ביתית עם אלפי אוהדים מאחוריה. טל כחילה צפוי לפתוח על חשבונו של זאב חיימוביץ' הפצוע וקלאודמיר יפתח על חשבון שלומי אזולאי שיזכה למנוחה. בהתקפה צפוי לפתוח תומר סוויסה בכנף שמאל כאשר לידור כהן ודני פרדה ימתינו על הספסל. עומר אצילי ימשיך לקבל קרדיט וכמובן גם איציק כהן, שהוא השחקן החם של הקבוצה בשבועות האחרונים.

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב יום שני הבטיחו מקומם בטדי כ-15 אלף איש ובבית"ר מעריכים שניצחון הערב באשקלון משמעותי איצטדיון מלא. כל הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו והיום אמורים לאזול גם אלה למערבי. לאוהדי הפועל תל אביב הוקצה היציע הצפוני וכ-3,000 כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully