וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 38: רונאלדו בדרך לקאמבק למגרשים?

הברזילאי הגדול, שותף מינורי בבעלות על פורט לודרדייל סטרייקרס מהליגה השניה בארצות הברית, הודיע כי ינסה לשוב לשחק: "כדורגל הוא אהבת חיי, אראה אם אני יכול לעזור לקבוצה ולליגה"

רונאלדו דה לימה הברזילאי. AP
איזה שחקן ענק הוא היה. עכשיו נראה אותו שוב בפעולה? רונאלדו/AP

האם רונאלדו, מגדולי החלוצים שידעה האנושות, חוזר למגרשים? הברזילאי בן ה-38 אמר ביום רביעי כי ינסה לעשות קאמבק, כשישחק במדי פורט לודרדייל סטרייקרס מהליגה השנייה בצפון אמריקה, השייכת להתאחדות NASL.

רונאלדו, שהוביל את ברזיל לזכייה בגביע העולם ב-2002 וזכה שלוש פעמים בתואר הכדורגלן הטוב בעולם, פרש ממשחק ב-2011, אז רשם את הופעתו האחרונה בקורינתיאנס. לאחרונה רכש חלק קטן מהבעלות על הסטרייקרס שמשחקים בפלורידה, וכעת הוא חושב על משחק פעיל בשורותיהם.

כשנשאל במסיבת עיתונאים על האפשרות, ענה רונאלדו: "אין לי תשובה פשוטה לכך, אני אוהב לשחק כדורגל. זו הייתה האהבה הגדולה שלי בכל חיי. הפסקתי לשחק בגלל הכאבים בכל הגוף. כדי לשחק אתה צריך להיות בכושר טוב. אבדוק אם אני יכול לתרום לקבוצה ולליגה".

אגב, NASL היא הליגה שמתחת ל-MLS. היא נושאת את שם הליגה שהוקמה בשנות ה-70 ובה שיחקו מיטב הכוכבים אז, כמו פלה, בקנבאואר, קרויף וגם מוטלה שפיגלר שלנו, אך אין לה קשר לליגה המקורית.

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully