וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "יצחקי הראה סימנים טובים, האיכויות שלו עדיין שם"

מאמן מכבי תל אביב שיבח את החלוץ המתקאמבק, שכבש צמד מצוין ב-1:4 על בית"ר תל אביב/רמלה. על ההרכב המשני עמו פתח: "אני חייב להשתמש בכל הסגל". יצחקי: "אין יותר משמח מחלזור ולהבקיע"

one

מכבי תל אביב הרוויחה הערב (רביעי) שחקן נוסף שעשוי להתברר כאס חשוב במאבקי האליפות: ברק יצחקי. החלוץ המתקמבק קיבל הזדמנות בהרכב לראשונה מאז פברואר בשנה שעברה, כבש צמד מצוין והוביל את מכבי תל אביב ל-1:4 קליל על בית"ר תל אביב/רמלה בסיבוב ח' בגביע המדינה. ברק בדש ובן רייכרט הוסיפו שער כל אחד, וגם שער השוויון הזמני של אבי אבינו בפנדל מפוקפק בדקה לא עצר את האלופה בדרך לשלב הבא.

"אמרנו שהמטרות שלנו הן להילחם על כל תואר", אמר מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן בסיום. "אנחנו רוצים לזכות בגביע, זו אחת המטרות. בתחילת המשחק לא היה קל כי הם הסתגרו, אבל אמרתי כבר בתחילת העונה שאני חייב להשתמש בכל בסגל הרחב שלי, והשחקנים שקיבלו הזדמנות לקחו אותה".

על ברק יצחקי: "אני מכיר את היכולות שלו, ראיתי כמה משחקים שלו מהעונה שעברה. הוא היה פצוע והחלים, הוא עדיין לא חד לגמרי. הוא הראה סימנים טובים, הוא הוכיח שהאיכות שלו עדיין שם וימשיך לקבל הזדמנויות בהמשך העונה".

ברק יצחקי, מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
קאמבק חלומי. יצחקי כובש/ניב אהרונסון

ברק יצחקי חגג את הקאמבק שלו: "אין יותר משמח מלחזור ולהבקיע. קודם כל אני שמח שעברנו שלב, מי שחשב שנבוא שאננים אז הוכחנו שאנחנו יודעים להתעלות גם ברגעים כאלה וכל הכבוד לכולם. עדיין אני דורש מעצמי יותר גם מבחינת כושר גופני. זה היה משחק טוב שנותן לי לצבור דקות, אבל אני צריך להמשיך לעבוד קשה כדי להדביק את יתר החברים לקבוצה".

"בשנתיים הקודמות וגם לפני ארבע שנים כשהייתי פה עפנו בשלבים המוקדמים והשנה הצבנו לעצמנו מטרה שאנחנו רוצים ללכת על כל התארים. תואר אחד כבר לקחנו אבל הדרך עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully