וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרע בשריר הירך האחורי למיצ'ל, ייעדר כחודש מהמגרשים

14.1.2015 / 21:55

הקשר האחורי נפצע מול רמת השרון וצפוי להיחתך. בלבול: "יש לנו שחקנים מאוד חזקים באופי שלהם, משוכנע שנעלה על המסלול הנכון". ומה עם חלוץ? בלבול מתעקש לצרף את אחד הלגיונרים

one

זה היה קשה, זה לא היה מרשים בכלל אבל אחרי דרמה ומותחן גדול מכבי חיפה עלתה הערב (רביעי) לשמינית גמר הגביע אחרי 1:3 ברמת השרון לאחר הארכה. בן אז'ובל העלה את המארחים המפתיעים ליתרון (20), אבל חן עזרא השווה בשער יפהייפה (38) כשראיוס ועמאשה מבטיחים את הניצחון רק בהארכה. מרקו בלבול יכול לסמן וי ראשון כמאמן הירוקים, אך בשורות פחות טובות הגיעו מכיוונו של מיצ'ל, שקרע את שריר הירך האחורי וייעדר כחודש מהמגרשים.

עוד לפני שהתחיל המשחק, אוהדי חיפה הניפו שלטי מחאה שכוונו להנהלה ויעקב שחר בראשה. על השלטים נכתב בין היתר "אנדלובו - מיליון דולר", "ימפולסקי - חצי מיליון דולר", "בוליאט - מיליון וחצי דולר", "חן עזריאל - מיליון דולר", "רנאטו - מיליון דולר", "יש לנו כסף, לא נשקיע אותו על שטויות" - יעקב שחר.

ומה בנוגע לרכש? במועדון ינסו לצרף בהקדם חלוץ ישראלי, כשהשמות שנמצאים על השולחן עם איתי שכטר, טוטו תמוז ואלירן עטר. מרקו בלבול רוצה חלוץ ישראלי, ומתעקש לצרף כזה בנוסף לשחקן זר שעשוי להגיע. "נעשה כל מאמץ להחתים חלוץ ישראלי, כל עוד הסכומים יהיו ריאליים", אמרו הערב בחיפה.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. מגד גוזני
וי ראשון. מרקו בלבול/מגד גוזני

מרקו בלבול אמר לאחר המשחק: "יש לנו שחקנים שמאוד חזקים באופי שלהם, שחקנים שעברו הרבה מאוד. אנחנו עוברים איזה שהוא תהליך. אני רק לומד את הדברים, מנסה לייצב את הדברים. אני משוכנע שעם עבודה קשה ועם החיזוק שהחתמנו הקבוצה תעלה על המסלול הנכון. עברנו שלב וזה מה שחשוב. זה ניצחון ראשון שלי. אנחנו מנסים לשפר את הדברים, לשחק יותר טוב בהמשך. אני חושב שאיבדנו הרבה מאוד כדורים היום אבל החבר'ה רצו ונלחמו".

על מחאת האוהדים: "האוהדים מלווים אותנו כל השנה ואני בטוח שבסופו של דבר מכבי חיפה תחזיר להם על התמיכה שלהם והאהדה שלהם". על החיזוק בהמשך: "נחפש את השחקן שיעזור לנו לממש את הפוטנציאל שקיים בקבוצה וכשנמצא אותו נודיע לכם".

עוד באותו נושא

בשיניים: מכבי חיפה עלתה לשמינית גמר הגביע

לכתבה המלאה
ניצלו בהארכה. שחקני מכבי חיפה חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully