וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה וריאל מדריד עדיין מושלמות בטופ 16

הרוסים ניצחו 69:78 את אנאדולו אפס, בזכות משחק גדול של נאנדו דה קולו שקלע 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות. הבלאנקוס עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים בשלב הזה, 61:79 על אלבה

- סרחיו יול שחקן ריאל מדריד (אמצע) מול ווידאן סטויאנובסקי שחקן אלבה ברלין. GettyImages
עוד משחק מאוזן התקפית של ריאל. יול/GettyImages

הקרב בין מכבי תל אביב לברצלונה אמנם יקבל את מירב תשומת הלב, אבל שני משחקים מסקרנים נוספים נערכו הערב (חמישי) בשלב הטופ 16 ביורוליג. ריאל מדריד שמרה על מאזן מושלם בטופ 16 כשניצחה 61:79 את אלבה ברלין בבית של הצהובים. בבית המקביל הצליחה צסק"א מוסקבה לנצח 69:78 את אנאדולו אפס בזכות משחק גדול של נאנדו דה קולו.

אלבה ברלין - ריאל מדריד 79:61

הבלאנקוס עדיין מושלמים, וזאת למרות פתיחה צמודה מאוד. ריאל מדריד הביסה את אלבה ברלין 61:79 בחוץ לאחר מחצית שנייה נהדרת של 27:43. ריאל מדריד עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים, בעוד הגרמנים שפתחו עם ניצחון מפתיע על ברצלונה, עכשיו עם שני הפסדים ברציפות.

אצל ריאל, כמעט כרגיל העונה, בלטו ארבעה שחקנים עם מספרים כפולים. בחוד החנית ניצב סרחיו יול עם 13 נקודות ו-4 אסיסטים, סרחיו רודריגס קלע 12 ו-7 אסיסטים, קיי סי ריברס הוסיף 11 נקודות ו-3 חטיפות, רודי פרננדס קלע 10 נקודות. את הגרמנים הוביל אלכס רנפרו עם 13 נקודות, אבל הוא גם איבד 5 כדורים. ג'אמל מקליין הוסיף 12 נקודות ו-5 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אנדולו אפס - צסק"א מוסקבה 78:69

גם אחרי 13 משחקים ביורוליג העונה, האימפריה הרוסית עדיין מושלמת. צסק"א מוסקבה ניצחה 69:78 את אנאדולו אפס בחוץ ורשמה ניצחון שני בטורקיה בשלב הטופ 16, אחרי שיצאה גם מהמפגש מול פנרבחצ'ה/אולקר המצוינת עם ניצחון מרשים אחרי הארכה. אנאדולו אפס רשמה הפסד ראשון בטופ 16 אחרי שני ניצחונות מול לבוראל קוצ'ה ומלאגה.

נאנדו דה קולו המצוין הוביל את הרוסים עם משחק גדול של 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות, ארון ג'קסון הוסיף 21 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מילוש תאודוסיץ' קלע 11 נקודות, כולל 1 מ-9 לשלוש ו-5 איבודים. אנדריי וורונצביץ' קלע 16 נקודות וקלט 7 ריבאונדים. את הטורקים הוביל סטארוס פרפרוגלו עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, דאריו סאריץ' קלע 14 נקודות.

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
סיפק הצגה גדולה. דה קולו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully