וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מסי ורונאלדו ישחקו ביחד? זה יהיה נהדר"

ריאל מדריד מתכוננת למשחק הגומלין מול אתלטיקו בשמינית גמר הגביע (ה', 21:00, ספ' 1), המאמן התייחס לאפשרות ששני הכוכבים ישתפו פעולה בעתיד, רונאלדו יפתח. אלצ'ה - ברצלונה (22:55, ספ' 1)

תמונות העולות לרבע גמר הגביע הספרדי תושלם ביום חמישי עם שני משחקים שבהם מעורבות שלוש הקבוצות הגדולות. המשחק המרכזי יפגיש כמובן את ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, כאשר אלופת אירופה תנסה למחוק הפסד 2:0 מהמשחק הראשון בברנביאו. המנצחת במפגש הזה תפגוש ככל הנראה את ברצלונה, שצפויה להשלים העפלה לרבע הגמר עם משחק חוץ מול אלצ'ה אחרי ה-0:5 מהמשחק הראשון.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מול אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מי תעלה לשלב הבא? בייל מול גריזמן/רויטרס

ב-19 באפריל זכתה ריאל מדריד בגביע הספרדי אחרי 1:2 על ברצלונה במשחק הגמר ועומדת כעת בפני סכנת הדחה ממשית אחרי שהפסידה 2:0 במשחק הראשון בוויסנטה קלדרון. כריסטיאנו רונאלדו, שנותר על הספסל במשחק הראשון והספיק לזכות מאז בכדור הזהב בפעם השנייה ברציפות, יחזור ל-11 של אנצ'לוטי. ריאל התאוששה מההפסד לאתלטיקו עם 0:3 מול אספניול בליגה בעוד שאתלטיקו הפסידה 3:1 לברצלונה ונמצאת ברצף משחקים מטורף מול שתי הגדולות.

קרלו אנצ'לוטי התייחס לקרב שמצפה לקבוצתו ואמר: "אנחנו יודעים איך לשחק נגד אתלטיקו כי אנחנו מכירים אותם טוב. אנחנו צריכים לשחק עם סבלנות ולהיות אגרסיביים. אתלטיקו היא הקבוצה הכי טובה באירופה מבחינת הארגון ההגנתי שלה ונצטרך להיות מאוד אינטנסיביים".

אחרי שכריסטיאנו רונאלדו אמר בטקס כדור הזהב שהיה שמח לשתף פעולה בעתיד עם ליאו מסי, אנצ'לוטי נשאל על כך במסע"ת וענה: "אני יכול לדמיין את האפשרות הזו, אבל צריך לזכור שרונאלדו סמל של ריאל ומסי סמל של ברצלונה. זה יכול להיות דבר נפלא בשבילנו שיהיה לנו את שניהם בקבוצה, אבל קשה לחשוב על זה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully