וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מוכן לברצלונה: "הגיע הזמן לשבור את הנאחס"

אלופת אירופה תארח את הקטלאנים לקרב ענקיות (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט), הצהובים רוצים לנצח אותם לראשונה אחרי שבע שנים. המאמן: "הם בכושר התקפי מצוין"

גיא גודס מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן לאתגר. גודס/קובי אליהו

מכבי תל אביב תארח מחר את ברצלונה למשחק במסגרת המחזור השלישי בטופ 16 של היורוליג (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט). גיא גודס ערך הערב את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות. שתי הקבוצות יתייצבו למשחק אחרי הפסד במחזור הראשון וניצחון במחזור השני.

מעבר ליוקרה ולחשיבות מבחינת הטבלה, מכבי תל אביב תציין את המשחק ה-800 שלה בכל הזמנים בגביע אירופה. יתרה מכך, עד כה היא ניצחה ב-499 משחקים (והפסידה ב-300), כך שניצחון נוסף יהיה ה-500 שלה. רק לריאל מדריד יש יותר משחקים במפעלים אירופיים, ומפעלי האלופות השונים לאורך השנים, למכבי יש יותר משחקים מכל קבוצה אחרת באירופה.

"יהיה משחק סופר מעניין", אמר גיא גודס. "בשבע השנים האחרונות לא הצלחנו לנצח אותם, אבל אני חושב שזה נותן לנו יותר מוטיבציה לשבור את הנאחס הזה. בשלושת המשחקים האחרונים שלהם הם קולעים קרוב לתשעים נקודות עם 12 שלשות למשחק, הם נמצאים בכושר שיא מבחינה קליעה, וזה אתגר גדול להגנה שלנו. אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה".

גודס הוסיף: "בבית אנחנו בדרך כלל אנחנו פייבוריטים, אפילו נגד הקבוצות הבכירות, אולי להוציא את צסק"א. הם בכושר התקפי מצוין, ואנחנו נצטרך לקנות הרבה נקודות. יהיה מצ' אפ מעניין, אני חושב שהמשחק תלוי גם בנו ולא רק בהם. תלוי איך נשמור, עד כמה נהיה מרוכזים ואיך נתקיף מול ההגנה שלהם.

"הייתה לי תחושה טובה גם מול צסק"א והתבדיתי, החבר'ה באנרגיות הנכונות אבל בג'אמפ בול דברים פתאום קוראים. כולם רוצים לנצח מאוד את המשחק הזה, אני מקווה שמחר נבוא בריכוז הנכון ונעשה את הדברים שאנחנו מדברים עליהם".

סנטר ברצלונה אנטה טומיץ'. קובי אליהו
אתגר גדול. טומיץ'/קובי אליהו

גודס הוסיף: "זה נכון שהוארטס בעיקר היום הוא שחקן הפיק אנד רול הכי חשוב באירופה, הוא קלע מעל חמישים אחוז משלוש, וזה לא משהו שהיה אצלו בארסנל כל השנים. מבחינה טקטית אנחנו ננסה להצר את צעדיו בכמה כלים. ברגעים שלא יילך להם הם יילכו אליו, אם מחר אם יקלעו סביב ה-90 נקודות, לא יהיה פה משחק. אם נוריד אותם מזה, יהיה לנו סיכוי.

"לכל קבוצה יש את החוזקות והחולשות שלה. גם אם ננצח, כל דבר יכול לקרות בהמשך הדרך. הגיע הזמן לנצח קבוצה שעל הנייר היא יותר טובה. אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה ביד אליהו. יש ימים שהכול זורם לטובתך, ויש ימים שהכול קורה בדיוק להפך. אנחנו רוצים לרוץ בכל הזדמנות, זה הסגנון שלנו. טומיץ' ופלייס די דומים למריאנוביץ' בכמה אלמנטים. נצטרך לעשות מולם כמה דברים שדיברנו עליהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן ברצלונה צ'אבי פסקוואל. קובי אליהו
המנחוס של מכבי תל אביב. צ'אבי פסקוואל/קובי אליהו

ברצלונה מתייצבת למשחק כשכל הסיכויים נוטים לטובתה, אם לקחת בחשבון את משחקי העבר בין הקבוצות. הקטלאנים גברו על מכבי תל אביב בכל ששת ביקוריהם האחרונים ביד אליהו, והפסידו בפעם האחרונה לפני שבע שנים, בסדרת ההצלבה בעונת 2007/08. הם מגיעים למשחק אחרי שהתאוששו מרצף של שלושה הפסדים עם שלושה ניצחונות בזה אחר זה, בהם צלפו קרוב לתשעים נקודות.

במשחק הליגה האחרון מול מלאגה הם צלפו 20 שלשות, והשוו את השיא למשחק אחד בליגה הספרדית. הפעם הם ייאלצו להסתדר ללא שני שחקנים חשובים, חואן קרלוס נבארו כמובן, ובראד אולסון, שנפצע השבוע פעם נוספת וייעדר בשלושת השבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully