וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם שבזכותו אשדוד תוכל לקבל מיליון יורו עבור אלחמיד

14.1.2015 / 12:45

לוואלה! ספורט נודע שאם דינמו בוקרשט ירצו לרכוש את המגן המושאל בתום העונה, הם ישלמו לאשדוד מיליון יורו עבור כרטיסו. אלחמיד יצא למחנה אימונים בן שבועיים בטורקיה וימשיך עם הרומנים למחנה נוסף בספרד

one

האם מ.ס. אשדוד תצא נשכרת מהשאלתו של חאתם עבד אלחמיד? לוואלה ספורט! נודע כי בין אשדוד לבין דינמו בוקרשט קיים הסכם לפיו אם הרומנים ירצו לרכוש אותו בתום העונה, הם ישלמו לאשדוד מיליון יורו עבור כרטיסו של המגן. אלחמיד הושאל בשבוע שעבר לדינמו בוקרשט ללא תמורה. באשדוד הסכימו למהלך שהציע דודו דהאן, כיוון שסעיף השחרור בתום העונה עומד על מיליון יורו. אלחמיד יצא היום למחנה אימונים בן שבועיים בטורקיה וימשיך עם דינמו בוקרשט למחנה בן שבוע נוסף בספרד.

באשדוד מרוצים מאוד מההעפלה לסיבוב הבא בגביע המדינה. מלים טובות נאמרו אמש על אופיר מרציאנו. השוער היה פצוע בברכו יום לפני המשחק וכתוצאה מכך לא שותף בתרגול הפנדלים שעשה ניר קלינגר. מאמן אשדוד רצה בכל זאת שמרציאנו יעשה אימון פנדלים ואתמול בצהריים כשהקבוצה הגיעה למלון דן קיסריה ערך מרציאנו אימון מיוחד לפנדלים שבסוף השתלם. "במשחק כזה ובדו קרב פנדלים צריך פנדל אחד כדי להכריע ואחרי שסטיבן כהן החמיץ, אופיר עצר עוד בעיטה ובזה זה נגמר", אמר קלינגר.

חאתם עבד אלחמיד מוצג דינמו בוקרשט. דינמו בוקרשט, אתר רשמי
עבד אלחמיד מוצג ברומניה/אתר רשמי, דינמו בוקרשט

בקבוצה לא מצטערים שלא צירפו את אור אוסטווינד בקיץ אחרי שכבר היה מסוכם כמעט עד הסוף בקבוצה. המנכ"ל רפי נידם אמר היום: "אור אוסטווינד שחקן טוב, אבל לא בטוח שבאשדוד הוא היה נותן את מה שהוא נתן במשחקים האחרונים בחיפה ויותר מזה, אם הוא היה באשדוד אולי לא היינו מגלים את גדי קינדה, אור אינברום ומיכאל אוחנה. יש לנו את הצעירים שלנו מהבית בתפקידים שלו ולכן חשבנו שעדיף לנו להריץ אותם. מעבר לזה אוסטווינד הוא שחקן טוב ובחור מצוין כמו שאנחנו אוהבים שיהיו לנו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully