וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מודה: "אין כמעט מה לקחת ממשחק כזה"

14.1.2015 / 0:03

מאמן הפועל באר שבע לא התרשם מהיכולת של קבוצתו בניצחון הדחוק בסיבוב ח' בגביע: "נצטרך ללמוד להתמודד מול קבוצות שבאות לצופף נגדנו". פרדי דוד: "עם קצת יותר ריכוז, היינו מבקיעים"

one

הפועל באר שבע נחלצה הערב (שלישי) בעור שיניה מהדחה מביכה בסיבוב ח' בגביע המדינה, עם 0:1 קטן ולא מרשים על מכבי הרצליה בחוץ. הקבוצה מבירת הנגב, שרק שלושה ימים קודם לכן הפסידה להפועל רעננה בליגה והתרחקה מהפסגה, שוב הציגה יכולה פושרת, ונזקקה לשער ניצחון מאוחר של ויליאם סוארס (70), שדחק מקרוב כדי להעניק לאלישע לוי מקום בשלב הבא. היריבה מהלאומית הייתה מסוכנת, אך לא הצליחה לתרגם את המצבים לשערים ובנוסף נאלצה לסיים את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שברק לביא הורחק בצהוב שני בדקה ה-76.

מאור מליקסון, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"רצינו שייתן גול". מליקסון/ברני ארדוב

"לא היה משחק, אין הרבה מה לקחת, הכי חשוב היה לעבור", הודה מאמן באר שבע אלישע לוי. "הרצליה שיחקה מצוין בחלק הראשון ובחצי השני נכנסנו לקצב יותר טוב, שלטנו יותר ועשינו גול".

על ההתמודדות עם מערכים צפופים, שלא צלחה מול רעננה וצלחה בקושי מול הרצליה, אמר לוי: "למדנו אותם בוידאו וזה באמת היה קשה. קבוצות יבואו מולנו לצופף, ככה זה יהיה מעכשיו, ואנחנו נצטרך לדעת להתמודד נגד זה. היינו היום מאד לחוצים והיינו צריכים לשחק יותר בסבלנות, לרווח את המשחק ולשחק מהר ואנחנו נלחצנו. במשחקים כאלה יש מה להפסיד כי אי אפשר לתקן. אנחנו נצטרך להתמודד מול קבוצות שבאות לצופף כמו רעננה ומקווה שלא ניפול במשחקים כאלה".

על מאור מליקסון, שפתח בהרכב אך לא הרשים: "רצינו שיתן גול. אחרי שנתנו גול התפתח משחק עם יותר שטחים פתוחים, זה התאים לו ולכן הגיע לשתי הזדמנויות. הכי חשוב לעבור שלב ודרך הקבוצתיות נראה יותר טוב".

על המשחק הבא בליגה: "יש עומס של משחקים ואיבדנו היום את פאיוביץ' שעשה תנועה לא טובה באיזור האגן ומתח אותו, רק מחר נדע מה מצבו. כל משחק הוא אחר ולא יהיה לנו קל מול מכבי פתח תקוה. כל הקבוצות הגדולות התקשו היום וצריך לומר את האמת - צריך הגרלה טובה כדי להתקדם.

על דודי טויטו הצעיר, שפתח בהרכב: "הוא שחקן של מחלקת הנוער שלנו וראינו אותו היום שקט עם הכדור. גם משחק שעבר הוא שיחק בסדר ואנחנו מאד שמחים על כך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי הרצליה פרדי דוד. ברני ארדוב
חוזר ללחם והחמאה. פרדי דוד/ברני ארדוב

בצד השני, פרדי דוד לא התאכזב יותר מדי. "החבר'ה באו, נהנו, ניסו לשחק כדורגל בצורה חיובית. הגענו לכמה מצבים שעם טיפה יותר ריכוז היינו יכולים להבקיע. במשחק השדה ניטרלנו את באר שבע, אבל לא נטרלנו אותם במצבים הנייחים, טיפה חוסר ריכוז ואתה נענש. בסך הכל אני מאד גאה בבחורים שלי, הם נתנו היום מופע טוב של כדורגל. היום הבדלי הרמות קצת צומצמו מבחינה טקטית כי עמדנו טוב על המגרש. ידענו שלא ניקח את הגביע, רוצים ליהנות והליגה היא הלחם והחמאה שלנו".

על אדריאן פרננדס: "הוא סוחב בפציעה ופחדתי לסכן אותו. גם ככה החלוץ הבכיר שלי ג'ורדן פורשה כבר חודשיים פצוע וזה לוקסוס גדול מדי לאבד גם את פרננדס".

על החלק הקדמי הבעייתי: "כשג'ורדן פורשה יחזור נהיה הרבה יותר טובים כי הוא החלוץ הכי טוב שיש לנו בסגל. הוא אמור לחזור בראשון ותאמין לי שהקבוצה תיראה יותר טוב מבחינת הבקעת שערים".

על המטרה בליגה: "להיכנס לפלייאוף העליון. הליגה היא מאד חזקה כי כול הקבוצות באותה רמה חוץ מקבוצה אחת. אנחנו רוצים להתמקם בפלייאוף העליון ולאחר מכן לדבר על מטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully