וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב זריהן: "אם היה משהו שבאמת היה חסר לי בכלא זה הכדורגל"

13.1.2015 / 12:16

חלוץ מ.ס אשדוד רוצה לשכוח מהמאסר הצבאי: "מאמין שאלמד מהטעויות שעשיתי, מעכשיו יקראו עליי רק בהקשרים חיוביים". זריהן לא ייכלל בסגל למשחק קבוצתו נגד הפועל חיפה בגביע

מ.ס. אשדוד יצאה בשעות הבוקר צפונה למלון דן קיסריה שם תעשה את ההכנה למשחק הגביע הערב בסמי עופר נגד הפועל חיפה. לנסיעה צורף החלוץ ניב זריהן שלא יהיה בסגל הערב, אבל אחרי שהיה במשך שבועיים בכלא צבאי, החליטו באשדוד שהוא יקיים אימון אישי במגרש הכדורגל הצמוד למלון. זריהן שוחרר מהכלא הצבאי ביום שישי האחרון ומיד הגיע לאימון הקבוצה.

ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"היה לי הרבה זמן לחשוב שם ". ניב זריהן/ברני ארדוב

אתמול ושלשום שוב החמיץ אימונים אחרי שהיה עסוק בענייני הצבא. מסתבר שהחלוץ לו יש עוד חצי שנת שירות, שוחרר מבסיסו בקרית מלאכי ועבר לבסיס אחר בתל השומר, משם יהיה לו יותר קל לצאת לאימוני הקבוצה. על התקופה בכלא הצבאי, סיפר זריהן: "היה לי הרבה זמן לחשוב שם ואני מאמין שאלמד מהטעויות שעשיתי".

זריהן נחשב לספוראי מצטיין ובכלא הצבאי היה צריך לקחת פסק זמן מהכדורגל. "האמת שאם היה משהו שבאמת היה חסר לי זה הכדורגל. מעבר לזה כלום לא היה חסר לי. שבועיים בלי פלאפון או פינוק אחר? זה שטויות. התגעגעתי לחברים בקבוצה ולאמא ואבא שדאגו לי מאוד. אני בטוח שמעכשיו יקראו עליי רק בהקשרים חיוביים ורק בכל מה שקשור לכדורגל. מקווה שהחברים שלי יעשו את העבודה במשחק ושנעבור את הפועל חיפה ואז אוכל לעזור להם בסיבוב הבא בגביע המדינה". זריהן אמור לחזור לסגל במשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully