וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - קרית שמונה: מסע ההגנה על הגביע יוצא לדרך

מחזיקת הגביע תנסה לשכוח את הפסד הבכורה בליגה ותחל את דרכה בגביע מול נועלת הטבלה, שכפתה עליה תיקו לפני כחודש. רוג'רס קולה צפוי לחזור להרכב, חמדי סליחי בספק אצל המארחים

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה להפועל עכו בחודש שעבר

הפועל עכו, נועלת טבלת ליגת העל, תנסה לשים מחר (שלישי, 20:30, 5+ לייב) את הצרות של הליגה בצד ולהפתיע בסיבוב ח' את מחזיקת הגביע עירוני קרית שמונה, מולה סיימה ב-2:2 בחודש שעבר אחרי שכבר פיגרה 2:0 בחוץ.

המאמן שלומי דורה, שפתח את הקדנציה שלו בעכו עם 1:1 מול הפועל פתח תקוה, יצטרך לעשות זאת ללא אליאור סיידר שצפוי להיעדר תקופה ארוכה וללא ז'וליאנו ספדאסיו הפצוע. החלוץ חמדי סליחי נמצא גם הוא בספק ורק מחר יתברר אם יהיה כשיר ויוכל לעמוד לרשותו של דורה.

בנושא אחר, עמית אמזלג עזב את הקבוצה וחתם בהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית.

הרכב משוער: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', בן תורג'מן, יוסי דורה, אמייה טגה, עדי קונסטנטינוס, יובל אבידור, אמיר אבו ניל, חמדי סליחי.

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
כבש ב-2:2 מול קרית שמונה, הפעם בספק. חמדי סליחי/ברני ארדוב

בעירוני קרית שמונה יחלו את המסע לשמירה על תואר גביע המדינה שבידיהם. בשל החשיבות שמייחסים במועדון להגנה על הגביע, החליט המאמן ברק בכר שאף אחד מהשחקנים לא יזכה למנוחה ופרסם סגל זהה לזה שהיה בהפסד הבכורה מול מכבי פתח תקוה.

בכר לא תרגל ביומיים האחרונים את ההרכב הראשון, אך ההערכה היא שיהיו כמה שינויים לעומת ההרכב שהובס 3:0 בשבת האחרונה. בין היתר נראה שרוג'רס קולה יחזור להתקפה, כשגם עאהד עזאם ודין מימוני עשויים לפתוח.

"אי אפשר ואין זמן לנוח", אמר אחד השחקנים. "מדובר בגביע המדינה וקיבלנו קבוצה מליגת העל. אחרי ההפסד מול מכבי פתח תקוה, חשוב מאוד עבורנו לנצח את עכו ולהתקדם בגביע".

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס (דין מימוני), שיר צדק, טובארנו פינאס, וובה בראון, עאהד עזאם (מינדאוגאס פאנקה), רועי קהת (אדריאן רוצ'ט), אופיר מזרחי (אחמד עאבד), דויד מנגה ,רוג'רס קולה.

דויד מנגה, וובה בראון שחקני עירוני קרית שמונה עם הגביע, משמאל רוג'רס קולה. ברני ארדוב
זוכרים? כך זה נראה בעונה שעברה. רוג'רס קולה, דויד מנגה ו-וובה בראון עם הגביע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully